Revelazioni di a gravidenza Kim Kardashian hà scunvatu i so fanni!

L'altru ghjornu a scandalosa stella di u realtimu di a realtà Keeping Up With a Kardashians hà apertu per CMagazine. L'estrema impartia cù ghjurnalista infurmazioni nantu à u so statu di salute. Sicondu Kim, a so seconda gravatura hè più tranquillu ca u primu. Ma à u stessu tempu, i duttori accettati chì a maiò era chì a sposa di Kanye West ùn pò esse più mamma.

Ci hè vultatu chì dopu a seconda nascita ci hè un gran risicu di a nicta di sguassà l'utru, perchè u crescenu di a placenta. Cu questi prublemi, una diva secular si truvava quandu era fatta cù u primu zitellu, a figliola di u Nordu Nordu.

U sicuru di gravidenza Kim Kardashian - l'ultima pudè divintà mamma

Obviously, dopu a tali operazione, l'stella ùn ponu più nantu à a so propria è dà nascita à un zitellu. Kim ammettiu ch'ella hà fatta seriu difficultà quandu ella è u so maritu decide di cuncepisce un segnu zitellu. A zitella avia visitatu u ghjinercu di prima di a matina per pruvà l'ovulazione. A quarchi puntu a coppiu anu decisu di dumandà aiutu à una mamma surrogata, ma Kim aia à rializà incinta per ella stessu. Sicondu a stella, hè issa 6 anni in grassi è aspetta per l'apparenza di u so figliolu à a fine di l'annu.

Leghje ancu

Pensemu chì a pusizione interessanti di l'attrice ùn impedisce micca di guadagnà una vita so attiva, è hà regularmente a so cumpagnia di i so fanni cù franchi in Instagram.