L'investigazione di u prublemu ghjucatu di Brad Pitt hà rializatu

A più reculsa, a stampa informò chì un pittore Hollywoodu Brad Pitt hà scrittu annunziu à l'affirmazioni pulitica. Dice chì un omu di 52 anni avia attaccatu è insultò à u so figliolu maiò Maddox quandu a famiglia avia vintura di Francia in i Stati Uniti. Oghji fù cunnisciutu chì a storia di l'abusu di u sughjettu era culminata è Pitt hè stata nata micca culpèvule.

Ùn ci hè micca evidenza - micca crimini

Sicondu l'articulu, chì era stampatu nantu à e pagine di a Publicazione Persone, l'investimentu deve esse chjusu per a manca di evidenza di l'assaltu di Brad. A pulizzia travaglia immediatamente in parechji manere: cù Maddox di 15 anni è cù a recullione di basta evidenza. Allora, l'adulescente fù scansatu da i medichi di u serviziu per u cuntrollu di e famìglie è i zitelli di i Anghjuli, senza avè revelatu un signu di pugna nantu à u so corpu. Hà avutu dinò una cunversazione cù un psicologu, chì ùn hà micca truvatu nudda inquurbatura in u cumpurtamentu di Maddox. Inoltre, u FBI ùn pudendu truvà a film da a càmera di u pianu, in a quali stava aghjustatu a disputa di Jolie, Pitt e Maddox. Quand'ellu turnò dopu, ùn era micca scandalu per quessa, chì era cunfermata da i passageru di u volu prisente vicinu. Simply Brad hè amara è hà iniziatu à fà affruntà à Angelina, è l'adulescente intercessa. Dopu fattu quessa, a pulizzia cuminciò à cercà un tistimone chì scrivia u manifestazione, ma a ricerca ùn ha micca guidendu nunda. Cumpressu tutte e cose in fatti, u FBI hà fattu un veredicto: cun Brad a rinunzià tutti i cumuzzioni in suspicion di malmetazione di u zitellu. L'attore ùn eseguite micca persone per a mancanza di pruvvidenza pruvvista.

Leghje ancu

E pò aiutà un avucatu?

Immediatamenti dopu chì a pulizzia anu "purtata" à Pitt, l'attuali hà dicisu chì i ghjucati eranu in ellu, è hà pigliatu unu di i megliie avvocati americani chì specializà in u procedimentu di divorziu. Addivintò Lance Spiegel, chì copeddu bè cù u divorziu di u pop Re Michael Jackson, l'attrice Eva Longoria, u pichju Charlie Sheen è assai altri. Quandu Spiegel hà cunnisciutu di u casu Brad, disse à a stampa:

"U mo cliente hè assai depressu. Hè stanu offrittu per u fattu chì era sospettatu di infallu lesci cù u so figliolu. Pensu chì questu hè chì u bagnu maggioru, per ellu chì tù avete risponde. Pitt hà assai teme di perde i so figlioli, perchè ellu sò i più preziosi chì hà in a vita. Avà capemu quale si pò esse quand'ellu pò esse sti "belli", è chì propiu ellu persequiteghja ".