Monica Lewinsky hà scrittu un necrologgiu angicatu à Roger Ayles, accusendu di fà soldi

U 17 di chissu, u famusu ghjurnalista Roger Ayles, chì hà avutu influinziatu à u scandalu sessu di Monica Lewinsky è Bill Clinton. In a stampa, una massa di obituariu sò pubblicati, in quali parolle d'admirazione à Ruggeru eranu spressipatu, chì si parlava cum'è una persona forte forte, bona è decente. In ogni modu, tra tutti, ci era una, chì era l'oppostu cumu di quelli scritti più antichi. L'autore di sta travagliu era a famosa Monica Lewinsky, di 43 anni di età, chì, grazzi à l'esaminazione di Eils in u 1989, divintò una di e femini più populari di u pianeta.

Monica Lewinsky

Carta apertu à Lewinsky

Aieri à i pagine di u New York Times hà statu una lettera apre à Lewinsky, chì era diretta à Eylsa. Eccu i paroli chì ponu truvà in u missaghju:

"Scrivu sta strada per espresione tutte e mio sentimentu chì aghju per Roger Ace. Ùn avete micca pensatu, questu hè micca un altru obituariu, hè una sfida à ellu, è ancu per u sistema tutale chì esiste in u nostru paese. Vulendu queste parolle per esse un obituariu di a cultura, di u sistema è di e persone chì m'anu cambiatu. Signore Ayle hà fattu tuttu ciò chì facissi a me Storia cun Bill Clinton dispunibili à tutti. Ora ricordu cun orrori stu piriudu di a mo vita. Nun avè mai pensatu chì a nostra società passava cusì obsessivamente a savorezza tutti i dati di a mo rilazione cù l'ex capiensi americanu. Ùn parenu micca pardunà a Ruggeru a mio vita battaglie per parechji anni, perchè era quellu chì hà fattu accessibile per tutti. Per via d'ellu, ùn pudia ancu surtite tranquillamente à a tenda, perchè era stata cun elli di ghjurnali di i ghjurnalisti. Ayles hè una persona chì ha arriccutu a me vita. Hè aghjuratu à a storia cun Clinton chì era famosu, è u so canali di Fox News diventenu unu di i più populari è populari. Dopu à u fattu chì Roger hà accessu à l'audizione di a corte, era statu capacitu per fà a so rilazioni cù Bill lucrumente. Hè coperto u statutu di l'affari 24 ore à ghjornu, dicendu no solu a verità, ma ancu tutti i tipi di fàbuli. Per Fox News, nisuna nfurmazzioni era intimusa, disgrazia o sgrava. Tuttu hè statu prisintatu à u visor cù i dati più suttili, chì anu embellished in u so nome. Era assai disgustanti. Invece, Ayles ùn pensa micca cusì, chjamendu a situazione "momentu di travagliu".
Roger Ayles
Leghje ancu

In a mozza di Monica, ci hè una grande verità di a verità

Se passate à 20 anni fà, è ricurdate di a storia di Lewinsky è Clinton, pudete di sicuru sapemu chì hè stata grazia à Ayls chì sta storia d'amuri era una notizia sensacionale in u mondu. Tuttavia, era micca solu Ruggeru chì era culpite per a pubblicità larga di l'incidentu. A Monica ùn si ùn avia vargugnate di dì à a prutella di a romanzu cù Bill, savoring ogni episodiu di una storia d'amore. Tuttu sta succorsu in u 1989-1990 è da quandu Lewinsky ùn hà micca disprezzu chì, in dettendimenti, parlava cun l'alleati cù u presidente di i Stati Uniti. In u 2014, i ghjurnali parevanu altre entrevista cù Monica, chì cuntene i seguenti parole:

"Ùn vogliu micca fà turnà à discussione in a rumanzu cù Clinton. In ogni casu, se a conversazione hè stata nantu à questu tema, poveru vùagliu diri: "Aghju sacatu per a cunnessione intima cun Bill". Sò prontu à ripetiri questi, assai volte, perchè aghju sse intesu.
Monica Lewinsky è Bill Clinton