Brad Pitt accunciarà à Angelina Jolie per a custodia di i zitelli

Brad Pitt, chì era statu inactivo per un bellu tempou, sperendu chì ellu puderia pacarate in pazu cun Angelina Jolie, still filed a lawsuit claimant custody of their six inheritors. L'attore, à u cuntrariu di a so muggheri, vole cumpressione cumunità, senza custodia.

Un novu torci

Ùn importa ciò chì Brad Pitt avia teme per injure i so zitelli cun scandalous lawsuit, ma realizendu chì Angelina Jolie ùn hè micca preparatu per i negozii, hà decisu di principià operazioni militari. L'avutru di a celebrità, in risposta à u vestitu di Jolie, mandonu documentu à a Corte Suprema di Californie in Los Angeles chì Pitt insistia à a custodita legale è fisica di Maddox, Pax, Zahara, Shailo, Vivienne è Knox.

Leghje ancu

Hè u tempu d'agisce

Hope chì Brad è Angelina ponu accadèmule senza prucessu è avucanu, micca. A persone Jolie insins chì tutti i zitelli puderianu viaghjà cù ella, è Pitt pò vede pocu. Questa propositu "generosa" ùn hè micca adattatu à l'attore. Inoltre, u desira di Pax di 12 anni è Shaylo di 10 anni di trasfurmassi, dete a Brad a determinazione è a fiducia in a curretta di i so azzioni.