Blackberry Growing

Cogni una capricci di campagghia in u nostru paese ùn pò micca maravigliate alcuni, ma di u cuginu, ùn si pò esse dichjaratu. Fattu, quasi parechji pirsuni decidenu di stallà a so raghjone di questa pianta utile, scantannusi di ùn mancà a cura di questu. Ma tali teme sò senza fundatu, perchè u mutu ùn hè micca solu sapienti è utili, ma ancu assai senzapretentiu. In a tecnulugia di u giardinu di crescente, parlarà oghje.

Blackberry - cundizioni di crescita

Eppuru chì a mora cumpatibili hè tuttamente pocu diffemperente à i cundizzioni di u crescenu, ma ancu un pocu mumentu prima di a so piantazione duverà esse tene in cunsiderà:

  1. U primu, u muvimentu di u muvimentu avà deve esse illuminatu o, à più, semi-ombra. Piantate un mutu in l'ombra, u giardiniere riesce a qualità di a vendita - i frutti seranu chjuchi è aricchi.
  2. Siconda, pudete pona foglie solu in i posti ben protetti da u ventu. U ventu forte ùn solu ponu scorchjari i bugi di morsa diliziosi, ma ancu impedisce a furmazione di l'ovariu.
  3. Tercero, anche si u mutu grows equally well in tuttari di diversità di cunfurmità è di a fertilità, tuttu s'hà bisognu à e scatuli cun cuntenuti di u calcariu, questu serà affettatu da a chlorosi.
  4. Quarta, durante u tempu di fruttu, i morbiti necessitanu d'esse furnitu cù regulare regula, altrimenti e boli saranu chjuchi è agnelli.
  5. Quinta, quandu pruduci una mora, hè necessariu di mantene una distanza minima entre arbusti di 1,5 metri per cumin è 3 metri per cedarwood. A piantazioni più frequente falla adupratu à a cugliera è à prucessa di u situ, chì serà risultatu à a perdita di parte di a cose.

Blackberry grow in u paese

Allora, u locu sutta l'attrezzione di mora hè determinata. Cumu si pò esse trattatu propiu? Ci sò parechji regule simplicete:

  1. Puderete cultivà aranati nantu à u situ in primavera è in u vaghjimu . L'scelta di u tempu di a piantazione dipende principarmenti in u clima di ogni spaziu specificu - in i bomi frischi di neve hè megliu fà un pagamentu di u vaghjimu, è in regioni cù un clima più duru, hè megliu di pattighjà una mora in a primavera da modu chì pò assicurà l'arrabata è stabilisce nanzu à u ghjàldu.
  2. In u primu annu dopu a pianta a terra nantu à u so lucialu hè bisognu à spessu è cun precisione per disolverà per pruvà à l'insetu di l'arbulu di una quantità di l'ossigenu. In i stessi siti cù un muvimentu adurallu u solitu in u cuntu à u cuntrariu ùn hè micca cunsigliatu, per ùn fà per danse i radichi è micca di pruvucari l'emergenza di nascita.
  3. Pruvendu di crescente di u zuffi nantu à u trellis, in u quandu dopu à a pruninzia di primavera, i tisani di u muru sò attaccati à un filu stendu nantu à dui suvi vertichi. Cusì, ùn solu ùn hè l'iluminazione uniforme di u bughjone nantu à tutti i costi, ma ancu assai assai mancu hè necessariu di travaglià.