Histoire du souder

Ogni cosa, cum'è ogni persona, hà a so propiu storia, chì spessu hè spessu interessanti è ancu di alcuna manera inespettativa. Per esempiu, a storia di una sundress. Pariate chì a vestitu d'estivi d'estiu per u sessu fieri, ùn hè micca, a storia duoppu più di un seculu.

A storia di sarafan rusa

U vistitu era sempre cunsideratu cum'è un vestitivu russu. Sicondu a nfurmazzioni cullata di i stòrichii di l'annali, a prima menzione di data data di u distanti XIV sèculu. Allora u sarafan era purtatu di l'omi è di e donne. Ci era ancu un cuncettu di sarafan-shirts per a populazione maschile. È solu à u XVII seculu diventò solu i ropa di a donna, l'adornamentu di belle donne.

Hè nutate un fattu interessante trà a parola "sarafan" propriu. Ingiustamenti, u chjamàvanu di moda: una tipu di caftanu, chì era spessu usatu da i boyars. Dopu un pocu dopu, "sarafan" si cuminciò à significà è ind'i cunceta di donne, ma digià in u XVII seculu, sta parolla principia à esse chjamata solu indumentu di donna. Inoltre, hè surprisante chì sta parolla hè pigliatu in prestu, presumibule da a lingua turca. Hè strana chì i vestiti russi di i populu sò stati chjamati una parolla turca tanta mudificata, ma ùn ci hè nunda chì deve esse fattu. Pò presume chì questi vestiti cast in qualchissimu modu venenu da noi di l'Oriente, anche ùn anu micca n fatti stòrici cunfirmannu quì.

Allora, a storia di a sundress, cum'è roba in una donna, principia da u XVII seculu, è po contru à sviluppà rapidamente. Dighjà in u XX sèculu, i diseggiani cuminciaru à offerte e nove più versioni di i sarafani, cù novi articuli di moda. In a seconda mità di u XX sèculu, sò stati mudelli corti di sarafani, chì facia un veru furore in l'esfera di a moda.

Sì una volta u vestitu era o simple roba, o troppu diliziu per i pruduttori ricchi, ora l'industria di a moda industriale annu offerta nene una gran varietà di sundresses per ogni gustu.