Cumu fà una matta cù i vostri mani?

Ancu i più bella pittura, vistutu di un bastimentu impastatu, pò pèrdite a so chic. Hè per quessa chì l'avanguardia chì hè ghjustu finitu u travagliu per creà una petite òpira (una scumessa, un riccududu o una fotografia), ci hè una scopu impurtante - cumu fà un corpu cù un passepartout cù i vostri mani. Perchè ùn utilizate micca u pruduttu finitu? Sì, perchè hè improbabile chì voi cumu cusì un passaportu in a tenda cum'è avete vistu in a vostra imaginazione.

U rolu di questu elementu decorativu ùn pò esse strimmatu. Hè una passepartuta cù e vostre propriu manu permette di dà una spedizione di foto o ricamentu, allughjendu ogni locu libbiratu annantu à u perimetru cumu toccu à accentuate, postu una signatura o inscription di textu. Inoltre, ùn avete micca "agitu" u grandu di u travagliu sottu u matru, perchè, in fattu, hè universale. Avemu avete intimuritu? Allora pudemu avà una classa maestru, dopu à lighjia chì avete da appruntà cumu fà i vostri vostri passaparti per scrive, ritratti o ricami.

Avemu bisognu:

  1. In una lampa di cartuni chispirata, sculacciate un rectangulu chì hè dui volte a dimensione di u travagliu finitu chì vulete posà u passaportu. Scagliatu issu rectangulu è piace u travagliu in u so centru. A distanza da l'eddi di u quadru vole à esse u stessu. Allora circundarete circhendu l 'imaghjini o scribbili cù un lapis, pigliate u travagliu è, trasfurmannusi da l'arrimu littiralmenti à millimetri di dui, tagliate u rectangulu. Avete bisognu di un rectangulu fattu di cartuni cù una finestra cutata in u centru.
  2. Per un pezzu, pusò u cutout a parte da parte è cumincià à fà un cumbinamentu cuntrastu. Per fà questu, da u cartulare densu colore, tagliò dui parigli di tette. A dimensione di i primi dui sò da esse uguali à a larghezza di a finestra interna, è u sicondu dui - l'larghezza di a finestra interna. A larghezza di e quattru tirzii hè di 3-3.5 centimetri. Ogni striscia hè intrecciata à a mità, sughendu un puntu stindentatu vicinu à dui millimetri à u centru.
  3. Assicuratevi di verificà se li taglioli stati sò adattati. Per questu pudete usà un angolo di metallo.
  4. Avà po ancu pruvà à cullà tezzi à u marcu di cartuni. Nota, a cola hè esse appiicata solu à u cartulina, perchè u carte colore pò deformà, inchai è stende com'è u risultatu di u cuntattu cù questu. A cola cù cura di i strisce, cù cura particularità à e articuli nantu à i cantone.
  5. Quandu u cola siiscenu, pudete mette un disegnu o una photo nantu à a so backdata di u vostru passapore, è poi apprezzate u travagliu finitu cù un corpu (cun ​​u vetru, ùn hè à voi). Se pensa di pudè abbandunà u vostru passaportu, deve prima di attachete à una cartula di cartuni, chì si stalla nantu à a volta di u tela cun una cinta adhesiva di doppia sita è una sticciata di petra.
  6. Un passaportu sicuru d'appressu tutta l'urigginale è di casa, fattu di tela. Per fà questu, avete bisognu à cutucà da u cartulina duie rectanguli, u grandu di quantu supiraghjani e dimensioni di u travagliu. Dopu da u tagliu avemu chjapputu i stessi rectanguli, senza scurdà di abbandunà un cuncessione di 0,5 centimitri.
  7. Lubricate u cartone cù ciule, è in cima ponemu u tecido, curvannutu e curone, è formate e seculi.
  8. À u fondu di u fondu di a parte guariscenu una strappa di tela chì serve com'è una stanza di u quadru chì ùn si move micca.
  9. In parallel, da u cartone femu chjudeu una struttura angulata, chì deve esse stampata cù un mantellu di un altru culore. In u passaportu aghjustemu u marcu di cartunche, chì serve per dà un volumitariu à u passaportu.
  10. Ci hè di culligà u passaportu, aduprate un stindustru strettu è u ghjornu in u centru di una stampa o foto.

Inoltre pò fà un corpu frambu stessu.