Hawthorn - misura di lotta

Hawthorn - abbastanza una grandissima paparina, hè una pratica pratica di parechji frutti. I coloniali di l'arghjentu dannanu i capulizzi, u caputuni è e foglie di e piante. E bontani sò più spessu vistu in rosaceous: apple , pear, cherry, cherry, prugna cherry, carna di muntagna, è nè nole è racina. L'Hawthorn hè generale per tutta a Russia, truvata in l'Europa occidentali, l'Asia orientale è sud-est. U piccu di a ripruducazione di i insetti si trovi in ​​u ghjugnu - lugliu - u periodu di tempore cálido è a precipitazione stabile.


Nocive di l'aria

L'arachide traspiritu ùn face micca pieno, perchè mangia u nettaru, ma e so caterpillars sò verte peste di i culturi di giardinu. U tulipanu adultu hà un corpu peloso cun unghju biancu è aranciu marrone-arancenu à 5 cm de largo. In a primavera, durante l'aspettu di i riti, l'erugpiranu sò selezziunati da u paradisu, duvitanu l'invierno, è cumincianu à manghjonu ciàvuli inchati, è in u futuru. Caterpillars obligatadyvayut fulanaghjanu casi tuttu, allughjenu solu i vini di a foglia.

In 1 - 2 settimane dopu à a fine di u fiore, l'eraghbe d'argilla crescenu cù l'arburu o l'strutture anzianu i fruttu, aghjunghje à e rague è degenerate in pupi. Dopu à 2 simane, una farfalla si forma da a pupa, affinchendu un liquidu vermigliu simili à una specia di sangue nantu à u puntu di l'attachete. Ogni catamarà ci hè di 500 ova per stagione, da quale in 15 ghjorni, l'erugpi, chì distrughjenu u fogliu, torna ne saru massivamente. L'arghjentu di l'ochju invernu in i nidi, fà ganarà in folla è aghjustatu cù a fanciulla.

E misuri di cuntrollu contr'à e ciucciu

U prublema di cumu si tratta di l'araldo hè significativu per i pruprietarii è di i pruprietarii di i terre privati. Dopu tuttu, secondu l'statìstichi, un miglu di u 15% di e fede per annu si sò persu per u danu causatu di sti insetti. In particulare i pesti sò attivu in l'anni quand'ellu cascà assai precipitazioni. I mètti di cumbattimentu di a farfalla-arcu hè diversa, in parechji rispetti sò stati determinati da a manera di vita d'un insettu.

Metudu pruduttu

Stu metudu à contru l'erba chjaru d'arghjentu hè basatu annantu à a cullezzione è a splutazioni in inviu è in prima primavera da u nidu di un insettu cù e mani o cù l'aiutu di un pruner. À l'estiu, a cugliera manuale di e farfantarìni primurosi prima di a matina o à u tramontu di i pianini quandu sò lattati sò usati. Hè ancu possibbili di trasfurmà e siguiti di l'arburu in un film spargugliatu.

Metu biologicu

Attribuzendu i pani insectivori in i giardini, i ghjardinari cuntribuiscenu à a distruzioni di i insetti. Allora, in l'inguernu di i nevicati è di l'inguernu friddo, l'amichi grandi eliminanu di u 75 à u 100% u beccu. I nivani naturali di i ergetti sò i tipi di i cavalieri chì parasitize nantu à elli. Unu di i cumpunenti di u cuntrollu di pesti hè a lotta contra e bramosu , postu chì a farfalla avanguarda annantu à u so nàscanu, quand'elle erani creci in fiore.

U mètudu chimicu

In a lotta contru l'ardesia, i stessi misuri sò effittiva cum'è in a distruzzioni moth moth. Prima di l'urighjini in a primavera, l'arburi sò trattati cù insecticidi: carbofos, metaphi, antio, oru, metation, gardon, chlorophos, nitrafen e oleocuprit. E cumpurtamenti effittivu à basa di diflubenzuroni, in particulare, postu chì sò tutti sughjetti bè à l'ambientu è cunsigliatu per l'usu da l'Organizazione Munciali della Salute. L'efficacità per a lêmpuli è eraghjini sò preparati di bacteriale. Cù una apparizione massiccia di spruzzioni pulitica cù preparazione biologica hè spessu realizata in l'estiu dopu a liberazione di i beluggi di i ova.

Impurtante: dopu à dui o trè stagioni di l'attività, a pupulazione farfalla hè ridutta in una manera naturali.