Week of haute couture in Paris: Kaya Gerber, Marion Cotillard è altre stele à u Chanel

A Settimana di Haute Couture hè in Francia. Unu di l'avvenimenti più anticipati era a casa di moda Chanel, chì u direttore creativu hè Karl Lagerfeld. U disignu di moda di 84 anni hè assai piacevule à spettaculate shows, è questu tempu hà piaciutu cù i so steddi, cun un show di a primavera-estiu di u culleghju di u 2018 in u Palazzu Magnu - a struttura architetturale à u sinistra di u Champs Elysees. Quelli chì sò guastonu, assai prudenti citatini anu riunitu per acquistà di a nova colture: l'attrici Marion Cotillard è Isabelle Huppert, a cantante Rita Ora è parechje altri.

A manifestazione di a vendita primavera è estiu di a marca Chanel

I ospiti di u show è Kaya Gerber

Karl Lagerfeld ellu sempre pè fuglià i so cullezii abbastanza straziali, se micca più, mudelli. I picciutti ùn anu micca cuddani bè raffigurati, è parechji sughjetti in u campu di a medicina crede chì allora anorexia. Malgradu questu, Karl cuntinueghja aduprà roba nantu à mudelli ascetti è un di elli, chì spline à u show, era Kaye Gerber, di 16 anni, u figliola di l'ex-mudellu Cindy Crawford. A zitella palesa un vestitu colore crema, chì era stata appastu cù peni è strisce.

Kaya Gerber

Da l'stiddi chì si eranu prisenti à u spettaculu, era pussibule di rimette à l'actress Marion Cotillard. Appressu à l'eventu in un blu alluminatu alluminatu in un ghjudicore, pantyhose neri è i strogghi di u culore. L'immucrità Isabel Huppert hà decisu ancu di prisentà robba in culori blu è neri. À u spettaculu di Karl Lagerfeld, Isabel pareva un vestitutu chiffonu longu cù una fascia chiatata, è ancu in una chjocka di caccia è li scarpi neri. Singer Rita Ora hà decisu di dimustrà un strumentu sportiu chì combina i sapori blanc-bianchi è a listessa scherma di un vestitone corta cù una cappucciu è cremette in fronte. Sta criazione hè rapprisentata da Karl in a so ultima cullezione.

Marion Cotillard
Isabelle Huppert
Rita Ora

U mudellu Sasha Luss hè statu nantu à u spettaculu di un couturier di 84 anni in una cazola di culore bianchissimu è culore nìvuru da a marca Chanel, pantaloni enormi di vellutu è sapori massimi negli. L'attrice di Ballet Oreli Dupont hè ghjuntu à l'eventu in una camiseta bianca, jeans è una chaqueta di Karl Lagerfeld, chì aghjunghjenu l'imaghja di un pienu d'altu cù u taccu. Un altru guest chì vogliu citarse hè u mudellu francese Caroline de Megre. A famosa famiglia di 42 anni, apparevuta nantu à u concerti di Lagerfeld, in un quatfu fugliale negru, pantalon bianchi scuri è un capeddu biancu di cachemire.

Sasha Luss
Aurel DuPont
Caroline De Migre
Leghje ancu

Karl hà parlatu di travaglià in u mondu di a moda

Dopu chì a cullezzione hè stata finita, Lagerfeld hà decisu di parlà davanti à a stampa, dicendu e seguenti parole nantu à a so cullezzione:

"Ora l'alta moda hà avè travagliatu. A gente volete vede qualcosa unusual, futurista è straordinaria. A dumanda di u mudellu Chanel Fashion House hè simatamente locu. Avà hè assai difficiule di vendà i classici. Nimu hà bisognu. A genti si vulemu circà speciale, chì si stanu sguassatu da a ghjente. È u più interessante hè chì micca solu i stili chì sò in moda sò impurtanti, ma ancu i materiale da quale l'armata seranu sposti. Questa coleta incorporiu tutte e mo idee è stalla in burchica!

Francamente, sò sempri cultivatu ogni mudellu stessu. Ùn aghju micca piace u travagliu cù l'artisti è di scrive tutti i boschi. À mè, hè abbastanza bè chì hà fattu scelte, in fattu prima hà sunnitatu di diventà u designer, è in u mondu di a moda hè stata ghjustu casuale. Allora, un ghjornu pudendu sculacciate un centu sketch, ma u 99% di quelli sò in u trash. Allora aghju travagliatu è cusì hà travagliatu tutta a mo vita. Dopu ch'e sò cunvintu chì u sketch hè bellu, principià a travaglià nantu à u pruduttu, è dopu chì si va à l'archiviu. Parechje persone mi dumandate si mi piace à vedere i mio vignetu, è sempre dicu à tutti: "Odià l'archivi! Ùn mai tornu à l'anziani.

Chanel Collection Spring-Summer 2018
Carl Lagerfeld