Cumu fà documenti per un cane?

Avete purtatu u ghjianu in casa, è da u criaturu à a carica avete i diverse documenti. Rari staria qualchissia rimette à quale sò. Ma l'animali deve avè u so propiu ducumentu: prima di tuttu, hè un passaportu veterinariu, cum'è u pedigree di l' animali. U pedigree hè stata ottinia direttamente da i patroni. È hè megliu per fà u pedigree di u RKF, chì hè ricunnisciutu da l'Organizazione Cynologica Mondiale - FCI. Ma cumu per scrive ducumenti per un cane, chì ogni ghjocu ùn sapia.

Documenti per a petite

Scupremu chì documenti sò necessità pè u cane. U passportu veterinariu hè publicatu in ogni clinica veterinaria, per quale hè necessariu un passaportu di u patrone.

Per avè un pedigree necessariu un cucciolo - un documentu chì hè validu per u cane davanti à l'esekzione di un annu è menzu. Ma cumu per piglià documenti per un cane si u cucciu ùn hè micca? Dopu à nascita in u viticulu, ogni ghjovanu face una marca in u ventu. Inoltri, quandu si rigistanu un novu capriccio, ogni creador devi à accade à a RKF, una comissione tribali, una carta di scopu generale, induve tutti i babori di nascita marca sò indicati.

Induve per fà documenti per un cane, se micca datu un cucciolo? Ogni carta, in quantu u documentu di compra è vendita, devenu esse attribuiti personalmente à RKF. À a dumanda di a cumissionità, serà necessariu di purtà u petu stessu à a cumissionari.

Dopu tuttu a dati hè certificatu è verificatu per a dispunibilità in a basa di dati RKF, i ducumenti sò accettati per prugettu. Allora u tarifu hè pagatu, è un mesi dopu, ricevi u pedigree di u vostru cucciolo . Dopu quì, pudete furnisce u cane à a mostra o ancu razza a razza.

Nuances

Sì ùn sò micca datu un cucciolo, è stigmatizzati, pruvate di ricurdà u so numeru. Dopu à questu, l'atticultori invitati da l'organizazione cinuvulariu torna a chjappà a marca nantu à l'animali.