Zuppe Shoes 2014

E li piuviti avianu sempre un pocu putenza màggica nantu à e donne. È questu compendiu. Cumu quandu u piu eranu cun piacè chì ponu pustulevule pò depende di u pesu di u vostru ghjornu dopu, è si hè un paru da una cullizzioni benestate, l'autoestima s'arrivela.

Cù un tremulu specialu per l'scelta di i scarpi in la sposa. Qualchissia compra un pienu sottu un vestitu, qualchissia contru à u contru, ma in ogni casu uni pochi minuti / minuti / i ghjorni di a sposa passate in pensazione ciò chì i sposi di i sposi per recoger. Se vulete esse in a tendenza è decorate i vostri pezzi cù i pezzi più modesti di u mondu, po è megliu d'elegite i canzoni di u casu 2014. Quì disinfettori sempre anu rializatu a creatività è a prufissiunalisazioni.

Zuppe Shoes 2014

Trà i tendini principali sò e seguenti:

  1. Tacchi tacchi per u matrimoniu. Classici di u genre. Un altu in u listinu finellu hè aggradèbile è face u pedi di a sposa più chjucu. Manolo Blanik hè sempri cunzidiratu u patronu di i stanghi. E so calzini strappati di Bianca, Paloma, Madonna è, sicuru, u fashionista Kerry da a famosa serie di TV.
  2. Calzature di donna coloreada per u matrimoniu . Quale hè chì dice chì i scarpi deve cumpiaranu unu à unu cù u culore di u vestitu di u vestitu? Ci sò parechji mudsoni di moda, chì ùn sò micca peghezzi per l'imaghjini di a sposa. Questa hè u calzari rosa "Maria Jane" da Miou-Miou è i scarpi d'argentu di Poste Mistress è assai altri. Se l'imagine possi cuntrastanti di dati, pudete combine cù e scarpi.
  3. Pujolate u pezzu per u casanu. Baschi sapori originali, chì saldenu à u stilmentu indipendenti di a sposa. Grazie à una stabile stabile in questu sabbia, hè faciule per sopra tutte e sessioni di photo è i balli finu à a mezzanine. Moda di calzarii prisentatu da Kurt Geiger, Kurt Geiger è Christian Louboutin.
  4. Bella piu di un casale cù un nasu apertu. Fighjà femminile è elegante. A presentazione in i cullezzione di tutti i diseggiani, cusì un designer hè difficultu di distinguishà.

Quand'elli sceglie u zuccheru, fate puru attentu à a so cummunità. Stu fattore ùn hè menu impurtante chì a sofistizione è a bellezza. Ùn bisogna micca chì avete un ghjornu di ghjornu chì vene davanti à voi, l'aligria di quale chì nunda ùn deve pett'à l'ombra, inclusi cusì incòmodu.