Signs in Petru è Pàulu

Dapoi u tempu anticu, ci crede chì quasi ogni festa di ortu hè traditu è ​​signali. A ghjente hà stati guàrdie di guasgi di parechji anni, è oghje tutti pò usarle stu cunniscenze in libertà. A festa di Petru è Pàulu in i vechji ghjorni era chjamatu ancu: Uvestu Rossu, Rete verdi, ghjornu Petrov, etc.

Signs in festa di Petru è Paulu u 12 di lugliu

Perchè Petru, prima di chjamà u ministeriu apostolicu, hà impiegatu à a pesca, in Russia u ghjornu era cunzidiratu di una festa di pescaghji. I pescaghji mai rispunnì a dumanda, induve anderanu, perchè elaburevanu chì l'acqua ùn aiutà micca in pescaghja. Per riescita in ghjustu, a ghjente passesi à u fiumu prima di a matina è chjavanu una candela d'antica prima di l'alba. Sì a candela s'ammurda completamente à l'apparenza di i primi rai, in tuttu l'annu, sarà pussibile cun un bonu travagliu.

Signs of the day di Petru è Paulu u 12 di lugliu:

  1. Se stu vacanze hè assai calda in u patiu, u tempu assolatu last two weeks more.
  2. Per sente dopu à Petru, u cantu di scrivimi è un signu chì indicanu chì quandu invierno vinarà in uttrovi, è se u cucko hè chjucu, l'estiu serà longu è invernu ùn vene micca.
  3. A matina nantu à u ghjornu di Petru è Pàulu hà chiuvutu, a vendita sarà pessimu. Se u ghjornu malu dura finu à a cena, hè un furzone di una rica raccogliosa.
  4. Un signu significativu in Petru è Pàulu - hè pruibitu per manghjà boli, legumi è frutti di una nova cose. Sì avete u bundu, allura a persone privatu di a so sorte. Per i ghjovani, a vuluntà di a prutezzione significa solità per parechji anni. Hè cresce chì, se una persona hà manghjatu à qualchissia, ellu hà bisognu di diversi frutti è stà sicuru di piglià a manzila di un novu cultu à a chjesa è dà à i poviri.
  5. Per vede a roccia di a matina nantu à l'arba - sceglia serà riccu.
  6. S'ellu u ghjornu di u 12 di lugliu hè assolatu, da quandu u vintinu veranu sarà caluricu è longu.
  7. Per avè una bona vittura di fruttu, avete bisognu à sprinkle di i giardini cù u vinu di u mazzu.
  8. Un altru sigulu più impurtante nantu à u ghjornu di Petru è Pàulu - in a sera, a ghjente calda sempri, è dopu à manghjà ùn anu micca eliminatu da a tavula, perchè e l'ànima di parechji fallevanu pudianu celebrari l'alte. Se una persona viola sta tradizione , da ellu hà da andà à a Ghjèsgia l'oghje dopu è ponu candele per u ripòsu di famiglie.
  9. Era obligatoriu di participà à a fiera di quellu ghjornu. Hè stata creu chì u più di vendetta una persona, più soldi chì riceve in tuttu l'annu.
  10. Un altru signu pupulari per Petru è Pàulu - in questa festa à nantu à a tavula deve esse 12 platti, cum'è mesi à l'annu.
  11. Parechji in questu ghjornu passonu à u boscu per truvà l'arrutata di Petrov. E persone cridètenu chì sta pianta vi permette di vedere i tesori è esse felice.
  12. Dapoi u tempu anticu, crede ch'è l'arbe medicinali dopu a festa di Petru è Paul perden una parte di e so proprietà, perch'elli ci anu da esse riunitu finu à questu ghjornu.

Certi signali in a festa di Petru è Paul sò assuciati cù i costi chì tutti i persone osservati. Unu di i rituli famosi hè chjamatu "vede u sole". À a sera à a vigilia di i vacanze, i zitelli è i carusi si cullienu è camminava à u paese. E dirigenu e danza corsi, canta canzone è cuntò stori in un focu. Creduu chì qualchissia puderia Sit à a matina è ùn sarà sore cuntentu è successu in tuttu l'annu. I picciutti di stu vacanze vache nantu à l'arbureti di colti cù i rame è l'attaccò cun un liggeru di culore russu. Se dopu à trè ghjorni, i piattu sò decoupled, unu pudia riesce cambiamenti favurèvuli in a vita.

A furtuna di u ghjornu di Petru è Pàulu

Hè stata creu chì tutti i cusimaghjani leghje nantu à quellu ghjornu seranu efficausi è dà u risultatu dumandatu. I Corsi ghjovani realizonu u rituali annantu à un omu maritatu. 12 di lugliu, avete bisognu à andà in u campu è cullate e 12 pianti diffirenti, è poi, mette sottu à u pillow. Vai à lettu, avete bisognu di chjude l'ochji è dicenu cusì cungiura :

"Documenti culori di sfarenti campi, dotze beni fatti!" Quale hè a betrunched-mummer, fighjitu à mè è mi fighjate.