Culle di culumbia d'ottobre 2014

Sembra, più ricenti, i friddi di l'inguernu furmatu, è digià nantu à u limitu di un veru caldu. Ùn hè micca maravigghiusu chì tutti e donne di moda avà disfatta in fasgoli liveri è vistiti. Avemu vistu chì mudelli di vestiti d'estiu sò offerte à noi da a moda 2014.

E vistudi di donna di l'alba 2014

A principal tendenza di sta stagione serà un ghjocu di culori. Brightness hè u scherzu di questa istati. I culori principale in parechje cullizzioni sò turche, giallu, blu, aranciu, beige è tutte e sfumaturi di verde. Ma u vestitu nìttimu duverà esse postu nantu à u parò davanti. Solu l'alternanza di sera staghjunate sughjetti.

I primi tessuti d'estiu, di sicuru, torna hè chiffon, guipure, organza è altre materiali chì sò piacevuli à u corpu. Dopu tuttu, in un vestitu d'istante ùn avete micca spirimintassi u più inutilità. Tali robba a priori sò duverebbe còmpiu è pisu. In questu casu, ùn ne ne perverà u tecido devia esse trasluzente.

Vestiti d'uttùvimu di 2014 da materiali più densi, cum'è denim, articuli è ancu u cuviu sò ancu tematicu. Oghji populari in questu funziunalu sò vestiti di casi. Per più di più di a prima stagione, i vestiti d'estiu per i donni in e stile retro seguenu a favola di u sessu fair. A personificazione di a feminità è a tendernessa, sùnziu a bellezza di a vostra figura.

Kopilochka inveterate fashionista pò esse rinumata è un mudellu di un vestitu d'altare verduzzo, cusì pertinenti d'altru estiu.

Quasi tutti l'eminenti disinfettori prisentanu e so cullezzione, in u quandu i vestiti d'estiu di u 2014 in a forma di una campana occupanu un locu d'onore.

In quantu à stampi, sta staggione sarà populari stampi sfumanti brillanti, ricordi di alleati o cirrusuli. L'imitazioni di a pelle di i rèttili hè sempre pertinenti. Eternu classic - una striscia è gabbia, com'è sempre, in moda.

Ùn ci sia dubbitu chì quellu estiu vi truvate un vestitore à i vostri pezzi, è forsi non unu. Dopu tuttu, in i cullezzione di i vostri disignaturi prediletti ghjucà parechje per una donna è per ogni occasione.