Abrasha Park

Unu di i marcelli più pintoreschi di Israele hè Abrasha Park, chì si trova in u vecchiu portu di Jaffa . Hè stata creata in u 1970 grazzi à a carità di Abraham Shekhterman, chì in quellu tempu hà serve com'è vicissidore di a cità è direttore di a Jaffa Development Society. Comu u risultatu, hè decisu per perpetuà u so nome in u nome di u park.

Storia è descrizzione di u park

Abrasha Park si trova supra un pitittu pittoresque, chì i manuvari lucali alcuni Glee. U grandezza di u parcu hè dui piani di football chì sò cunigtiti. Per età, questu hè unu di l' attrazioni più ghjovani di Tel Aviv , perchè hè solu quattru dicennii anni.

Prima chì u territoriu cuminciò à l'ennoblezza, u cullu avia una mala reputazione. Dopu à u 1936, dovutu à l'azzioni militari nantu à parte di l'Arabi, a pupulazione isulana hè stata tolta, u portu ghjùnsenu à a desolation. U picculu annantu à u «Garden on the Hill» hè stata sia sceltu da e persone indecibili, ancu i puliziucci anu spaventu à avvicinari.

In u core di u seculu passatu, i primi tentattivi foru fatti per migliurà u territoriu. Per turnà una culletta vacca in un fragrantu, hà pigliatu assai risorse. Una gran quantitatura di forza è idee in stu prughjettu era investitu da Avraham Shekhterman, chì ancu hà ricivutu un premiu prestige.

Grazie à i sforzi di a figura publica è i so associates in u parcu, scurtificà è scorri, per a custruzzione di e quali pedras eranu utilizati da e casate chì anu vivutu quì. In a muntagna una piacerevuli cumerciali hè creatu. In tuttu u parcu si sò pianificate i pezzi, chì anu sceglie chè a zona climatica. A peculiarità di l'spazi verdi hè chì ùn sò micca paura di i raghji ardenti di u sole è di l'umidità di u mare.

Scopu di u park

In u parcu, ùn sò micca solu i turistici, ma ancu parechje avvenimenti cerimoniali, ancu i casali, per quale ci hè un entourage completo. Foto maiò hè acquistatu vicinu à l' scultura "Mari Breeze" , situatu vicinu à l'entrée à u parcu. Sta sculture da a mamma cù u zitellu hè stallatu in u 2010.

U principale di u parcu hè a "Porta di a fede" , creata in u 1975 da u scultore Daniel Kafri. Nta l'arcu, una trama di l'acquistata di a terra prumessa hè sculpitu, a cumpusizioni hè stata in petra, presa da u Muru di Lamentu . I turisti anu stu costume: passate l'arcu 3 volte, andate à u circondu à u latu di fà per fà affruntà, cercone u to ochji è fà un desideriu.

In Abrasha Park ci vole ancu pruvate à u clockpaper , i figuri chì sò sustituiti da i sinjali di u zodiacu. Per sapè da u tempu esatta, hè bisognu di truvà a Vèrgine, stendu a faccia (in u core di u circhiu), è l'ombra indicerà u tempu esatta.

Cumu ghjunghje?

Abrasha Park si trova in Jaffa, pudete ghjunghje à questa zona da l'u Bus Station Central o l'estazione di HaHagan. Per fà quì, pudete piglià l'autobus numero 46 o un autobus numero 16.