Chjesa di i Dodici Apostuli

In una di e antichi cità di Israele , Capernaume, in u mare di u Mari di a Galilea , chì u nomu mudernu hè u Mari di Galilea, hè una cathédrale ortodoxa di 12 apòstuli.

I turisti venenu à Capernaume per diversi razze. Prima, a storia antica di questu locu ùn lasciate micca viaghji indiferenti. Siconda, paisaghji maravigliemi, apertura da quasi di qualunqui puntu. È, in terzu, a presenza di siti riligiosi chì sò unu di i punti di peregrinazione di i cristiani, particularmente u mondu Ortodoxu.

Chjesa di i Dodici Apostuli - description

Circundente da ogni puntu elevatu di Capernaume, una vista pittoresca di a Chiesa di i 12 apòstuli abbandunati, ind'i l'arbureti verdi è l'alturi. U tempiu perteneci a l'ortodoxa greca Chiesa ortodoxa.

A storia di a custruzzione di u tempiu datanu à a fine di u XIX seculu, quandu a Chiesa di u Patrizzatu Greci in Ghjerusalemme compru a terra à a parti orientali di Capernaume, chì, secondu a legenda, Ghjesù Cristu hà pridicatu è predice a morte di sta cità. Longu sta tarrau era vacante, è solu in i 20 anni di u XXu seculu sottu u patriarca grecu Daniu cuminciò a custruzzione di una cresia in l'est di i ruvelli di una cità antica. A chiesa è u monasteru eranu stati 1925.

In seguitu, in u 1948, dopu chì l'Israele hà avutu l'indipendenza, u territoriu monasticu cù a chjesa finiscinu nantu à a terra di u cunfini Sirio-Israeli. A causa di u cunflittu tra tutti dui paesi, u tempiu è u monasteru ghjùnsenu à a desolation, cum'è i monaci nun pussutu micca vicinu à a fruntiera, è i pellegrini si firmonu di visità stu locu. Comu u risultatu, a Chjesa di i 12 apòstuli fù turnata in un stazzili da a tribù arabe di u Druze.

Finu à u 1967, a desolazione di u monasteru cuntinuau, è dopu una guerra di sei ghjorni, quandu a fruntiera israeliana si stalla à i Golan Heights, l'església greca rescindia a terra nantu à u quale u temple è u monasteru. U tempiu di i 12 apòstuli era in un state deplore è impaduttu, u pianu era coperto cun una gruffa pianura di purciddini è di purciddini, i freschi eranu guasgi cumplittamenti sanu, u vespru era strappatu, i buttoni eranu persu perdiatu. Tuttu era solu l'iconostasi di u 1931, custruitu di petra.

U tempiu hè stata riminata casi 25 anni. Ntô 1995, l'artista grecu è u pitturi di l'iconu Konstantin Dzumakis cuminciaru una gran travagliu nantu à a risturazione di frescoes u pitturi murale. In u 2000, cù l'assistenza di a UNESCO, un sistema di supply supply hè installatu in a chjesa.

Chjesa di i Dodici Apostuli - valur turisticu

U territoriu di u monasteru, sparghji intornu à l'Eglise 12 apòstuli - un postu pittoresca di a costa di u Mari di Galilea. Questu hè veramente un postu per riflessione, cuntemplazione è sulità. U custruitu di a chjesa hè custruitu in u stilu grecu classicu cù una sperma leva in u culore di i cupuli. U tempiu hà 12 apostoli ciumi ùn sò micca blu, ma rosa, chì harmonizeghja in perfetta cù u culore di u celu è a superficia di l'acqua à u cane di l'alba è di l'alba, chì creanu una idea idilica di l'armunia. In u territoriu di a chjesa, pudete truvà parechje cristiani simboli di a fede, pulitamente inscritto in u paisaghju generale. Trè pezzi chì formanu unità sò un simbulu cristianu anticu, chì hè impannatu cù vessi per fiori, colonnate di petra è fezi.

Dopu à l'anni 90 tardi di u XXu seculu, i pellegrini cuminciaru à visità stu locu. Da u tribunale di a chjesa, una bella vista di l'acqui di u Mari di Galilea. A dicurazioni rinuvata di a chjesa hè solenni è pacífica. Dopu u sirviziu è a prichera, pudete passà per l'ortu di l'Eglise 12 apòstuli, chì sò decurati cù petite statuette è in quale i pavone stampati in modu liberu. U paradisu nantu à a terra Ortodoxa attrae i turisti cù u so solitu è ​​un ambienti spettaculu.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à a cità di Capernaume, induve localizza a Chjesa di i 12 apòstuli, pudete piglià l'autobus pubblichi chì viaghjanu in a strada número 90.