Qasr Al Mouveiggi


Fort Qasr Al Muvaydzhi hà un valore storicu impurtante, perchè era in questu locu chì u tardu u presidente di l' Arabi Ungheria araba Sheikh Zayd bin Sultan Al Nahyan nascitori chì guidò u paese in u 33 è u purtonu à un livellu à u livellu più altu. U forte storicu hè stata restaurada è rinnia per visitanti com'è una mostra è un museu.

Infurmazioni ghjugna

Fort Qasr Al-Muvaydzhi, i vittini chjamani u forte orientale o u forte di u Sheikh Sultan Ibn Zayd Al Nahyan. Hè situatu nantu à a periferia di a parti orientali di Al Ain . A custruzzioni cuminciò à l'iniziu XX seculu, è inizialmente era a residenza di a dinastia di a regione orientali di u paese. Inoltre, Qasr Al Muwayjee era una fortificazione militari, una presida è un tribunal. I panii indigini sò assai rispetti di stu locu.

Fortezza abbandunata

Per parechji anni u forte facia sirvutu di una residenza famigliali è un postu di guvernu. Ma in u 1966 u Sheikh Zayd bin Sultan Al Nahyan hà divitu emir di Abu Dhabi è trasfirìu cù u so figliolu à a capitale di l' Emiratu . Qasr Al Muvaydzhi fù abbandunata, i costi erani dilapidati, è in u distrittu si pianificà una piantazioni di data. Ma doppu un magnificu restaurazione, u forte fici un centru educativu è storicu prulicante. A data, Qasr Al Muwayjah hè custituitu di una mezcheca reconstituita è un fortu cù trè torre, in fronte à diverse direzzione.

Restaurazione di u forte

L'esposizione moderna in Qasr Al Muvaydzhi hè u risultatu di u travagliu colosale di architetti, restaitori, archeologi, musei di travagliu è stòrici. In più di creà un centru d'infurmazione, a funzione principalu di i specialista-restaitori era di preservà u forte in a so forma originale.

U squadra di specializatori implicava i metudi tradiziunali è i pezzi benevolenti, anu persendu l'uriginale di a struttura quantu pussibule. Ogni traballadoru hè fieru di a so cuntribuzione à quelle mureddi storichi, affittu u tributu à u passatu di Qasr Al-Muvaydzhi è u cunservatu per i discendenti.

Qual'è interessante?

In Fort Kasr Al Mouveiggi admira l'approcciu di l'urganizazione di i invitati quì. Ci hè un ambientu assicuratemente armoniu è cusiminu:

  1. A scuperta principali hè abitata in una stanza di vitra elegante in u patiu è vi vede l'historia di i so abbitanti è a furtizza. A difezioni di altri siti simili, Fort Qasr Al Muvaydzhi hè furnutu di una galeria cù screnu interattivi. In i scupreni enormi serà dettu è vi falla tutte tutte e ricerche di a famiglia reginna è e persone in u prossimu per l'anni 50 à l'anni 70. In più, una scursioni hè guadata in inglese.
  2. I visitori pudete visità una di e torri di u forte, induve a famiglia campava. Mobili è altre articuli interni sò rinuverati in grande dettagliu. Ci hè stanzuni è pouffe per un veru cunfortu di e crunulò documentale.
  3. Pudete passà per u forte, vede u patiu è i muri di a furtizza, senti tutti l'impurtanza storica di questu locu.

Excursii per u fortu sò stati in arabu è in inglese. Per i visitori sò tutti i serviziu:

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Ùn hè micca difficiule di vene à u forte di Qasr Al Muwayaji, perchè si trova vicinu à l'ariaportu è da l'estazione d'autobus. I rotti principali:

Fort Kasr Al Muvaiji hè aspèri à i visitori di ogni ghjornu di semana da 9:00 a.m. à 7:00 p.m., pese à u luni, u vennari da 15:00 a 19:00.