A Mosque di Omar

Ghjerusalemme hè chjude in a so versatilità è l'uriginale. A religione hè sempri stata scena di forti affronti trà e diverse fede. Ma quì rapprisentanti di parechje religioni sò cuniscivani pacificamente. Musulmani, eglises cristiani è e sinagoghe judei sò ancu armonii in a cità. Dui avemu dicu un pocu nantu à a moschea di Omar in Ghjerusalemme. Bello e majordighi, cun una storia interessanti è architettura originale. Hè sicuru dame l'attinenza di i turisti, inveci di u so vede religiosa.

Storia di a creazione

A mezchezza di Omar (Umar) hè unu di i sacralli isulani in Ghjerusalemme. Hè spessu cunfusa cù un altru mumentu musulmà di a capitale - a mezquette d'Al-Aqsa , chì era custruita per ordine di u grand califfu Umar bin Khattab. U nomu Omar (Umar) era assai populari in u 6 °-7 seculu. U nomu hà ancu cunnisciutu ancu trà i capi amministrativi di u livellu.

In questu articulu parramu da una moschea cunquista cù un altru califfu islamicu isulianu - Omar ibn Abn-Khattab. Ùn si trova micca vicinu da a Chiesa di u Santa Sepulchere, in u quartu cristianu.

Aiutrali àutri capi musulmani, Omar ùn era micca un sustegnu ardenti di a religione. Hè natu in a famiglia di un mercante semplice, durante un longu tempu hà studiatu diversi arti marziali è ùn accetta micca a predicazione di l'Islam. Inoltre, ancu parechji volte amichi in a morte u Profeta Mahoma. Ma dopu avè crisciutu, u ghjovanu hà sempre credu, hà immersé in u mondu sagru e prestu prestu un cumpagnu strettu di u prufeta.

Sottu direttore di u sàviu è curaghju Omar ibn Abn-Khattab, u califfu aumetu rapidamente. Versu u 637, u so putere s'hè sparghju à vastu territoriu. U turnu fù vicinu à Ghjerusalemme. Per evitari di sangu, u Patriarchu Sofroniy hà annunziatu a so decisione di rinunzà a cità à i musulmani, ma solu sottu una sola condicioni - se i chjavi sò stati ripresu da u Califfu stessu. Omar hà statu ancu favuritu è ​​vinia da Medina à e porte di Ghjerusalemme. E ùn hà fattu micca circunneghjatu di una suite luxurious, ma in un mantellu simplice, cavallu u sceccu è in cumpagnia di solu un guardiastru.

I so Sophroni di Ghjerusalemme in u Califfu, li dete i chjavi di a cità è uffrì di pricà in u Tempiu di u Santu Santulfu cum'è u segnu di rispettu mutuale. Omar hà adigatu à parlà à Diu in a mezchezza, perchè dicendu educativamente, dicendu chì, se ellu entra à sta chiesa, u restu di i musulmani seguitaranu cusì, prizzendu à i cristiani di u locu santu. U Califfu solu ghjunghjite una petra è lettu a preghiera nantu à u puntu di quale ellu era cagiunatu. Hè dichjaratu chì era quì, in fronte à u Tempiu di u Santo Sepulchre, induve leghjite a preghiera musulmana per a prima volta, u Califfu Omar ibn Abn-Khattab, quartu à seculu e seculu dopu è una mezcheca era custruita in u so onore.

L'annu di l'apertura di a moschea di Omar hè cunsideratu à 1193 annu. U minaret, circa 15 metri d'altitudine, pareva più tardi - solu in 1465. À a fine di u XIX seculu a riforma di u capitale hè stata fatta. Dintra a mezchezza hè furnituata bè modestly. A relicità principali chì hè guardatu quì hè una copia di a guaranzia di u califfu Omar, in u quale hà garantitu a tutela di tutta a pupulazione non musulmana di u so vendutu à u putere in Ghjerusalemme.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

U modu più còmicu per andà à a moschea di Omar da a porta di Jaffa . In direttamente davanti à a porta hè un spetu di garage.

Se viaghjate in Ghjerusalemme pè u trasportu pùblicu, pudete cercà unu di i trasporti di trasporti à i spezii seguenti:

Dinu ogni unu di questi stalla à a moschea di Omar nunda più di 700 metri.