Satsivi ricetta pè u puddastru

Satsivi hè un pianu famosu georgianu, chì hà un arricatu fragante è gustu piccu. Per a so preparazione, un ghjocu di spezii è spezii perfettamenti selezziunati hè adupratu. È u più interessante hè chì hè servitu cum'è un friddu friu. Offre ricette di satsivi da u puddastru.

Satsivi da u pollame in multivariate

Ingredients:

Preparazione

Allora, per appruntà u satsivi da u puddastru, a carcassa di l'uce hè procesata, lavata è tagliata in i stesi chjucchi. Puderemu a migliura media di a cantità necessaria di cipolle è l'agliu, è finamente chop the vegetables with a knife. Avemu avemu un lubricatu u fondu di u multivariate cù l'oliu vegetale, fate un pezzu di mantra, alloghja l'agliu cù cipudione è carne. Agghiunce aghju salitu à u puddastru, fate u modu "Bake" è fate a coccia à 40 minuti.

E questu tempu, aghjurnà a preparazione di tutti l'ingredienti rimanenti. Dopu, volenu à a preparazione di refuzzo: chjaremu i cipulinu cù l'agliu è tagliate cun un licore cù cilantro. Di listessa manera, preparamu nè nole. Dopu avemu mischjatu tutti i spezii in una tazzuletta, aghjunghje l' adzhika è sprinkle a farina. Allora accogliu u calde acqua urientale è mischianu tuttu ciò chì ùn sò micca stati formati. À a fini, mette nuts, ajonje cù cipudine è cilantro, salinu è mischju.

Quandu u sonu di signale preziosu sonate, fate cù cura cù salsa cuciata è mandate novu à una altra ora à u multivariate, sceglie u modu "Quenching". Satsivi hè friquatu, u mandliu per un fretu rapidu à u frettu per circa 10-12 ore. E prima di serve, decurò u paniellu cù cilantro foglie è e pomegranate. Finalmente, vulemu cuntà chì Satsivi da un pollulu in georgiano hè culinatu cumminatu cù u vinu secu!

Satsivi da u pollulu cù castagne

Ingredients:

Preparazione

Opùnni un modu più di cumu cocerà satsivi da u pollulu. A carcassa hè lavata, trasfurmata da i piume, pusemu in un pannellu, pour l'acqua è fate a focu moderatu durante uns 50 minuti. Allora turnemu u puderà di polla à a rachetata di furmagliu è frigia in u fornu finu à ch'ella hè prontu, vintendu u zucchinu chì spígliale per fora. Aghja, avemu chjappu u beccu un pocu è tagliate in pezzi, sguassate tutti i boni à u vulintà.

I caschi sbagliati sò chjappi in un processatore alimentariu è aghjunghjenu l'allu spremitu, coriandro seccu, u ziferanu, u pappu rossu è u cani di moltu à u foglie. Emu cunzignatu tutte di tuttu, pour a vitellina è mischjà bè. E cipressi sò puliti, sfruttu è dinò stampati da tannini. Dilute a gruta mettite da u caldo di pollo per chì un slurry homogeneiu s'assumiglia a crema agria. Dopu questu, aghjustemu da un tamarzu, è i partículi dritti chì sò stati rimoti.

U seguitu, aghjunghjia a pignata di salsa nantu à un focu lento è sguassate da u pianu, finu à chì a superficia accumenza di presentà buccia. À questu puntu, tiremu li pezzi di pollulu in una pienza, stirpate è lasciate per friddà. Dopu quì, aghjunghje l'acitu è ​​u platu di salitu à u gustu. Servisimu satsivi da u pollulu à a tavola solu in forma fridda, cù pane biancu, u vinu rossu fiore è di ete freschi.