Town Hall (Bruselas)


A capitale di Belgio annu attraisce à dicennii di millaie di turisti. U puntu di iniziu di ogni scursioni hè a piazza più chjesa di a cità - Grand Place , chì hè cunsideratu u più bellu in tutta l'Europa. In i so vicinanzi sò parechji monumenti di a cultura è a storia, per esempiu, a statua di u Manneken Pis , a Casa di u Re , è u famusu Aussicht.

Facciata di l'Agljene di Bruxelles

L'Agljene, in Bruselas, hè stata fatta in l'architettura tardiva di Brabante Gòtica è demò majesty, splendore è grazia, espressa in documenti di finestri archettichi. A cima di u bastimentu amministrativu hè coronatu da una timida di cinque metri à a forma di una statua di Archangel Michael, u patronu di a cità, è à i so pedi hè un dimòniu scunfittu in un guise femminile.

L'Addevu di Brussellu in tutta a longu hè imbruttata da e rossi di i Santi, monaci è nobili. Maestri Medievali vèninu à u so travagliu cun u sensu di l'umuri. Eccu avete vistu un Moor di dormu cù u so fille è i monjosi borrachi in una festa. Hè veru, a maiò parte di queste fù distrutte durante l'alunanzi cù Francia.

In u 1840, l'amministrazione di a cità hà decisu di restituurà u simbulu di a cità. L'Sculturi creanu sti maraviglii di i capipelli di u ducatu Brabantu durante u piriu da u 580 à u 1564, è i benestenti traspusonu à u bastimentu. Un totale 137 monumenti unichi. A facciata di l'Agljene, in Bruselas, hè impauriti cù un cordone di cordone di pietra.

Ciò chì vede à circà?

U bastimentu amministrativu hè bellu no sulu di l'esternu, ma ancu intrenu. Qualcunu pò assicurà da questu. Eccu un lussu interu, chì currisponde à i gustosi exquisiti di u Medievu, anche a stanza hè riccuamente decorata cù specchi dorili, tapiceri fine, sculture, quadri, tagliati di lignu.

In l'internu di l'Agljene hè un salone di casali, chì furnisce l'opportunità per tutti i novi in ​​l'entieru pomppu è majestic per cimentà l'alliance. Se passate per tutte l'edizzioni di u bastimentu, puderete andà à u barcone, chì serve com'è una pittura visuale. Da quì à Agostu di ogni annantu à annantu un annu ponu osservà un spettaculu imprecisu: un festivale di fiori si trova in u quadru di a Bruselas. A Grand Place hè tutta sana cù una tapitica magica di fiori veri . A festa duranu solu 3 ghjorni, è disinfettori è ghjardinari si preparanu per un annu.

In u 1998, l'ajule chiese di Bruxelles, cù u pianu principalu principalu di a capitale, fù ricunnisciutu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO. Oghje, u bastimentu amministrativu hè a residenza di l'anzianu, quì sò u sessione di u cunsigliu di a cità. In questa reunione, visitate sò pruibiti. In u restu di u periodu, e porte di u Citadiu di Brussellu sò aperti per tutti i tempi. U prezzu di u bigliettu hè di 3 eurigine, è a guidata hè pagata extra.

Cumu ghjunghje?

U spire di u bastimentu principale di a cità pò esse vistutu da quasi tutti i punti di Bruselas. Pudete vede quì pè pede, in bicicletta, taxi ou un trasportu publicu chì và à u centru.