Palazzu di Carlu Lorraine


Chì hè Bruschinu per u turista domestica? Questi sò u famusu "Manneken Pis è " Atomium , Grand Place è Casa di King , musei di cità è parchi, ricordi è documenti. E, sicuru, sò sti magnìfichi castelli belga . Un altru vede per i viaggiaturi in Bruxelles hè u Palazzu di Carlu di Lorraine. Scupremu chì u pruprietariu di u castellu era è ciò chì interessanti nantu à sta struttura architetturale.

U Palazzu di Carlu Lorraine hè un attrazione populari di Bruxelles

Allora, Carl di Lorena hà vivi in ​​Bruxelles à u XVIII seculu. Da 1744 a 1780, era Guvernatore Generale di i Paesi Bassi Austriaci e, anchi, era cunnisciutu cum'è un filantropu generoso. Karl Alexander Lorraine hà assai apprezzatu l'arti è a scienza. Finì u so palazzu in accordu cù i so gustali è i tendenzi di a moda di u tempu, è u so edificu hè sempre di grande interessu per l'amatori di l'antichità. Un fattu tristi in a storia di u palazzu è u so barchetta sauvage di Franceschi in u 1794. In u risultatu, a maiò parte di i tesori di stu casteddu sò persu pirdiu, è solu un qualchì altillo chjappu ha survitivatu à questu ghjornu in a so forma originale.

L'internu di u palazzu è impressiunanti cum'è a so architettura in u stile neoclàssica. A cura di i visitanti hè attiratu da i bas-reliefs in u salone, capelli di quattru elementi è una stella cun 28 raghji, chì hè rivenutu cù i tempi di marbre belga. Pudete vede stu miraculu in u salone principal, induve una volta u guvernatore ristabbilita un magnificu receptu. In a rotunda, i chjusi di marmura massima è staciuna di lignu. A veramente decorazione di u casteddu hè a statua di Hercules Laurent Delvaux. Inoltre esse pudete vede a porcellana chinesa, argilla e medaglia, palanquini, strumenti musicali è altre cose chì anu utilizatu da aristucratici di u seculu XVIII.

Oghje in u Palazzu di Carlu Lorraine hè un museu dedicatu à l'arti è a modu di vita di u XVIII sèculu. In quattru so quartieri sò parechje cunnessione in e diverse tempi. À u museu si apre a una piccula buttrega, induve vende mapelli temati, discu, libri è parechji ricordi.

In fronte di u palazzu è a piazza di u Museu, induve altre siti turistiche interessanti. Frà questu hè un lignu interessante assai luminoso chjamatu "Falle". Ci sò una mostra di u Museum of Modern Art.

Cumu à i monti?

U palazzu si trova vicinu à l'estazioni di metro di Bruxelles "Park" è "Central". Viaghjà pò esse u marti, ghjovi o vennari da 13 à 17 ore. In altri ghjorni, ancu in i ghjorni festivi, da u 25 dicembre à u 1 di ghjennaghju è l'ultimi dui simane di aostu, u museu per a visita hè chjusa. U prezzu di u bigliettu hè di 3 euri è i zitelli sottu 13 anni sò liberi.