L'Attore Charlie Sheen hà dettu chì ellu vulia volontà abbandunà a so vita dopu avè amparatu u so diagnosticu fatali

L'astru di film "Platoon" è "Wall Street" hè u trasportatore di u virus di l'immunodeficiency umana. Questu fù cunnisciutu un pocu di più d'un annu, anche l'attore hà cunnisciutu di a so diagnosi per 4 anni prima di l'alliberamentu di l'infurmazioni. Questu era scrittu da i media, cù questu campesi fori ci era assai scandali ...

L'altru ghjornu divinni cunnisciutu cumu l'actor riclunò à a nutizia di a malatia. Sicuru, Shin experimentava un veru shock quan ellu riceve i risultati di e teste. Credu chì l'HIV hè una frase. U primu pensamentu chì successu à u "cunclusu" era suicidiu.

Memorii doloroso

Eccu ciò chì l'attore hà dettu à i ghjurnalisti annantu à quellu ghjornu malatu:

"Aghju ricordatu a mo prima retazioni - u desideriu di sparà. Sì ùn era micca per a mo mamma, ùn aghju micca più vivu. Hè stata al lado di u vultà è ùn m'hà micca lasciatu di purtalla à a fini lòggica. Iu nun vulia micca di truvà u mio corpu mutilatu!

Hè nutate chì issa stella di Hollywood hà cambiatu significativamente a so attitudina versu a malatia. A scantu, chì paraliziava parallighjulu in i primi mesi, rimettianu. Avà Charlie Sheen hà cuntentu chì era vivo è puderia esse utili per altri pòpuli.

Leghje ancu

Pigliò una parti activa in i prughjetti educattivi è suciali, hè scumpete in publicità è feghja un esempiu per l'altri infeziunati da HIV, cumu si pò esse diretta cù questa terrible disease.