David Beckham amused u participanti di a cunferenza di stampa risponde à a chjamata

David Beckham hè certamente un sensu di l'umuri. Un canusciu di football hà fattu una risata di tutti quelli chì sò chjappi in una conferenza di stampa chì hà fattu dopu u partitu di carità Unicef, organizatu per aiutà i zitelli.

L'opportunità perduva

I ghjurnali dumandinu à l'ex-capu di u gruppu di l'Inghilterra i so dumande, è ellu risponde à l'amici. Unu di i rappurtari scrivi i parolle di Beckham in u telefunu è in u mumentu di u monologu di l'atleta, u mobbli hà dettu à u sughjettu. Davide ùn hè micca cunfunditu è ​​hà pigliatu u telefunu in viaghju di l'ospitu, ma, apparentimenti, l'abbonatu, sente una altra voce, era a vargogna e ùn avè micca uttenu una parolla.

Avà u chjamante morsi i coddi, missu a chance di parlà à una stilla di football.

Leghje ancu

Tempu tuccettu

U ghjocu Carità, dopu chì era un episodiu divertidu, si tenia in Manchester. In u campu di l'anticu Trafford Stadium hà scuntatu l'Inghilterra è l'Irlanda, è l'equipa mundiale unione.

I britànichi anu pudè scunfighisce i rivali cun un puntu di 3: 1. In un duellu doppiu Michael Owen hè nutatu è Paul Scholes, Dwight York, hà marcatu una volta.

À u 75 minuta di a riunione, ci hè statu un altru momentu interessanti, i eroe di quale hè statu Beckham è u so babbu di Brooklyn, di 16 anni. U famosu paese li detti u so postu nantu à u campu è Beckham Jr. hà bè ghjucatu per ellu 15 minuti.