Apple pie di pasta di levadina

U pani cibu hè sempre diliziosu, fragranti è propriu di casa. Hè per quessa chì sta furmazione ùn hè mai avuta è serà sempre pertinenti. Aghjustassi sottu dui ricetti per un stunzatu di manzante impaste di levadura, chì vi aiutà à trattà cù a preparazione di questa manciata.

Apertura di pumu di pezzu di levadina - ricetta

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Preparate a prima cosa di levitu di u levitu per a pie cù manzili. In u latte scorduzzu u zuffiedu di zucchero è di granulatesi, si troppu grano di zucchero di salatura è di vellinu è mischjà l'ingredienti finu à chì u levitu hè dissolutu cumplessu, è tutti i cristalli sò disposti. Dopu à deci minuti, aghjunghjenu l'ova à a temperatura di l'ambienti, pretracciona l'uniformità cun un battu, fate in a farina tamanta, appicultà à bè è duru assai, aghjunghjenu a mantra di crema funde à a fine.

Lasciate a pasta dispostu in u calore per prufuntura è avvicinà u sventrette per dui. In questu tempu, a puntura è avà u soffiu, un'altura, e lampò in a tina.

Mentre a massina ripens, facemu per pezzi di zucca pè u pasticci di levitu. Disolviamu a mantova in a padedda, stendu i frutti di pumati sbattati è sdiedate, saziate cù u zuccaru à u gustu è a cinna à u cani, è dete stir, affixennu, a un dulce dultezza.

Dui i terzu di a pasta finita sò posti nantu à una pappaccia di olla olfateada o in un mudellu, sparghjendu ind'u ugualmente cù i bumpers, è sparghjendu u riposu nantu à a cima. Di u restu di a prova, facemu o patroni o simpricimenti fà rai chì aghjustemu nantu à a cima. À quasi vinti minuti, quandu u pezzu hè un pocu, l'avemu mandatu à l'asciare in un furna pre-cali per 185 minuti per vintimila.

Un pezzu rapidu cù u pumpo di mela è da a pasta di levitu

Ingredients:

Preparazione

Dopu un pappu di farfantarì di zucchero è di bollera in a forma di cunfittura di pumu, pudete prestu una preparazione perfetta per tè. Per questu questu, a cunfrunta hè cungiata, scumpressate, dispostu nantu à una vaca di furmagliu oiled è in una di a so mezza fà facciate parechje secche cruciali. In tuttu u settimante untuvigelu, u nivellu è cogliu cù un corpu. Protegemu beni i viti, sfruttu a superficia di u pruduttu cù una ghjuvanza cù u vilachinu è mette a panella in u fornu calatu à 185 gradi. Dopu a cuttura brutta rossa, sguassate da u forno, permettenu chjappà è gudite.