Bagels with jam

A ricetta per bagels with jam hè familiar à noi di a zitella. Senza annantu à a nostalgia, aiutà e ricerche esse chjucu di questa manciosa, chì avemu avemu ricugghiatu per voi in questu articulu.

Una ricetta per bagels with jam

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparalli bagelè cù marmellata, fate una pezzu cù u latte (pigliate 5 tablespoons per attivà u levitu) nantu à u pianu è mette l'oliu in questu. Avemu aspittatu chì a mantine falesa, sguassate quandu u latti di u focu è lasciate à friddi à caldu.

U latti scritte hè ancu caldu à a temperatura di l'ambienti, aghjunghje una cullizzioni di zuccheru è dissolve u levitu. Siftemu a farina in una tina prufonda è fate un "pozzu" in u centru di una farina. In u "pozzu" per caldu in leite cù mantra è latte cù levadurii, impone ancu l'ovu è aghjunghje u zuccheru.

Emu mezclita tuttu cù una furcedda, è finu à chì a pasta si fate suficientemente elàstica, cumencia à l'aminata cù i vostri mani. Copre a pasta cun una bagnu facia è fughje in u calore per 40 minuti, dopu à quale l'aghjustemu à 3 partisani ugnunu, chì ognunu esse rintra in una strata fina. Dividemmà a capa in 8 trianguli igual à u largu di ognunu di quale chianchinu nantu à una cullizzioni di crimson, o qualsiasi altri, cunfittura. Pigliemu e bagels è i mette nantu à a bacia. Ogni roguelik cun a marmellata di raspberry hè fatta à a grippa è sottumette à un pre-caliu à u 180 ° furdu durante 15-20 minuti. Spruce i bagels cù u zucchero pulmuniu prima di serve.

Tortellini cun culle

Ingredients:

Preparazione

Prima ci cibinu a farina in una tina prufonda è a rutina cù una margarina brutta. Aghjunghjite a mutazione resultante incubata con soda a crema agria è u zuccheru. Imbulighà a pasta suave è peglia, dopu copre cù un filmu è lasciate durante 1 ora in a fria. A muntagna fugliale hè divisu in 4 parte, eddi chì sò stati rilivati ​​à un grossu di un milmuetru. Divièmulemu u capigliu ottenevule in 8 parte, nantu à u largu di ognunu di quale chianchinu nantu à una cullette di marmellata. Cogliate ogni parte di massa in un bagel.

Prima di frutti rogaliki cun jam, ci anu da manghjatu cù u ovu batte, per quessa, anu vultatu più ruddy in a forma finita. Lubricate i bagels in un forru precuvenu per 200 gradi per 20-25 minuti.