U routivu naziunieru Yakut

In a società moderna, hè raru di truvà una persona in un costumbre nazionale, in ogni modu, anche in questa ropa tradiziunali di ogni ghjente è gruppi etniche hè ancu parte di a cultura di materie. È hè à u listessu tempu una indumentu vivu di credi religiunamenti storicamente forme, valori spirituali, fatturi climatichi, ordine ecunomicu. Per a trasfurmazioni di u vestitu pò esse tracciatu u sviluppu evoluzione di e diverse civilizazioni. Un esempiu chjucu di questu hè u vestu naziunale yiddish.

U vistitu naziunali di Yakutia - features

U vistimentu tradiziunale di Yakutia hà acquistatu i so carattaristichi è peculiarità in u 10u seculu, quell'è quellu tempu a pupulazione utilizzava diversi materiali è culori, diverse pelle, elementi differenti di decorazione. E seta cunfittati da robba, sedia jacquard, cuir, rovduga. Cuncitatu cù inseriti ornamenti, ricami, perli, colgante. A maiò parte di stu culoru era presente in i primi routi naziunali di Yakutia.

Di sicuru, parechje funziunalità di u costume sò condicionizati da u clima pulari è l'attività principali - ripruducazione di i vaccini bovini è vaccinu. Per quessa, a maiò parte di e vestite, in particulari i patrimonii pobuli, eranu fatti di pelli, suede. Per calà l'indimuniatu, stivi di lattice sò stati. Saldini impurtati è articuli di lana eranu usati cum'è finishing, solu i ghjente richiani puderanu pagà.

U vistitu naziunale di e femminile di Yakutia

Ogni rota di a rota di u duminiu uggettu di e donne era distinta da l'omi solu in a presenza di decoru, in u quali sò stati qualità di taglicini di cut leather, conchi è fur furose. Băsicamenti, sò stati prudutti diretti, per via di a dimensione è di a forma di u materiale.

A situazione cù e vestiti naziunale di u Yakut era distinta: i vestiti di donne è masculine in quellu tempu hà avutu un corpu più cumplessu, cù assemblei nantu à e so maniche è inchiccianu. A particular attention paid to decorating the attire festiu.