Regoli di l 'etichetta per i zitelli

In a menzione di a parola "etiquette", a maiò parte di a ghjente venga da mente cun opere di ottene appruvazioni per sirviziu a tavula usando documenti di strumenti, majuri vitturiana è a friddizza di l'avvinimenti ufficiali di e case aristucratici. Intantu, l'etiquette hè solu un settore di règule chì regule u cumpurtamentu di u populu in una situazione dada. E ancu se cunsevi cunfurmendu un ribellu, vai in tutte e normi è règuli di a societa, per sapè a regula principali di l'etiquette di a donna micca maiurata. Questu hè particulari in u viaghju, postu chì spessu i reguli di cumpurtamentu in parechji paesi sò significativamente diffeenti, è ciò chì succede in a patria pò esse sorpresa o ancu cummossi straneri.

In questu articulu, parlaremu di e normi europei muderni di l'etiqueta di a donna.

Etiquette di a mozza modesta

Etiquette di u ghjurnale per i zitelli compresi i seguenti reguli basi:

  1. Qualchese cumunicazione accumincia cù un salutu. U so scopu hè di spressione l'aligria è u piacè di a reunione. In u salutu, u gradu di relazioni amichi hè stata tosta. Per sapienti distanti seranu una salutazione attuale verbalu, un amicu struitu o parenti pò esse abbiati supra a gudda o abbastanza facilmente. In ogni modu, un equilibru deve esse mantenutu trà un salutu lame è torradatu. Ricurdativi chì deve esse intesu da quelli chì sali salutanu, è micca tutti quelli chì sò intornu à quattru metri. Evita l'esplicazioni alta, abbracciate e tempesta, è bellichi sgusati longu.
  2. À tempu chjucu, un zitellu tenenu un paru nantu à una zitella (se ellu hè più altu o l'altitudine altezza). Cù una diffirenza significativu in u criscinu, ognuna porta u so paru. Intruducendu a sala, ricordate a bisogna à prutezà l'altri di l'acqua chì scorri da u to paragùne. Per fà questu, aduprate una tappa o abbanduneghja u parapuppu in un alloghju à l'intrada.
  3. Ci hè nantu à a strada, sopratuttu mentri caminava - indecentu. Certu, nimu ùn permettemu di manghjà u sorrel in un pianu nantu à u bancu, ma ùn intruti in trasportu pùblicu, una tenda o un museu cù una hamburger bitten o un sandwich.
  4. Per vene nantu à a visita, devu esse appuntu à u tempu numinatu. In contru à a credenza populari, i clientni ùn devenu micca tardi. Se ùn pudete micca alcun'ssenu à u tempu hà indicatu, fate verificà chì i ghjurnittori. In l'eventu chì avete bisogna à l'altri l'altre persone, ùn vogliu micca assai attenti. Lassu silenziu, senza fate, è di sicuru, ùn abbiate micca daveru adiu à l'usterni è e ringrazialli pè a so benvenuti.
  5. Monitorate i vostri movimenti. Tanti gesticulazioni attivi ùn solu impedisce à l'altri, ma ùn vede micca bellu bella.

Etiquette in u restu di una picciotta

Se vai in un locu cù un cavallu, da quandu, sicondu i reguli, u zitellu entra à a stanza prima. Piglià u menù, hà passatu à a chjesa, è offre a elegite prima. Allora piglià u menzu di menu, facenu un sceltu è ordine à e praticà per i dui.

Ùn ci vole micca cumincià à manghjà davanti à l'ordine hè purtatu à tutti. L'sola eccezzioni hè quandu l'altri populi si pruponenu micca di principià un menù senza l'aspittà.

À a fine di u manghjà, i strumenti sò colpi nantu à a platea in parallelu. Sì pause while eating - l'instrumentu deve esse situatu transversu.

Durante a manghjà, unu ùn duverà micca missu, oliu di nutizie chiaru o manifistamente cullendu. Ci hè un cuteddu, o assicuta à una tavula, scogliu i zitelli d'alimenti chì sò stati in i vostri denti - u più rudo di possepte viulazione di l'etiqueta.

Sì avete accidutuatu, spargugliatu o spàrdatu qualcosa - ùn avè micca risicatu è ùn impughenu persone per corriggerà u vostru errore. U liquidu fughjatu vole à sdrughje solu cù una napulite, è migghiori sparpugliati ùn anu micca smegatu di u pianu.

Etiquette business per i femini

Etiquette u vestitu per i femine cummerciale prumove a cumplizzione cù l'usi classici ufficiali in apparizione. A variante ideale di a robba serà un vistitu di cummerciale (capelli è trousers o una faldella) di rilazioni limitati. In questu casu, a coincidenza assoluta di u "top" è "bottom" di u costume ùn hè micca necessariu - avete u dirittu di cunghjuntà, per esempiu, una chjama di schiaccia è una faldda blu.

U cunnizzioni principalu per qualsiasi ropa hè lavurazione è precisione. Assicuratevi chì u to vestitu hè statu sempre lavatu è struitu, ùn ci era micca mancu o tottori. In più, u vostru capelli è u maquillaje ùn deve pulitu. Per vede a vostra apparenza vol diri à rispettu à l'altri. Ma ùn mette in modu (pull up stockings, pagliaghji limpi, risolanu i vostri capiddi, pratice u nasu, tintò i vostri labbre, o fate a vostra mascara fugasta) in publicu. Hè megliu di fàlitu in casa o in u "spaziu di l'assu".

Comu pudete a vede, l'etichetta muderna per a fimmini ùn ùn furnisce rigali supercomplex o cumpiimentu di debbuli. Hè abbastanza solu per esse amichevule, di cumporte di restraint, ma micca custrettu, è tratta l'altri cun rispettu.