Prugni affettasciate in pasticceria in u fornu

Ogni ricetti di oggetti di dolci pastries per quelli chì ùn sò micca indifferenti à u pasta di pezu è manzili. I prudutti cruci di fragrances sarà piacevule cù u so gustu incantu è facenu a festa di tè inesquecible.

Affranchie, pasticcerie, pasticcerie, con, apples, u pezzu è cannella in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Per affucà bè cun pane pasticceria affumicata cù manzili, bisogna avè un saccu di pasta in sputichi, chì duvete esce da u frigorificu quasi trenta minuti prima di a coccia cusì cusì.

Mentre chì a foglia di foglie fugliale, cuminciamu à manghja l'impiccante di mela. I fraccule fraccule, avemu libbiratu di a buccia è di u core internu, è a pulp shred da chjucchi. Amparemu a massa di a mane in u funtu in una padedda è a mantova calata. Dà i frutti, a fette marroni, aghjunghje l'appiccicci è a calmerà u fruttu di frutto finu à quellu chì hè rasparirovaniya. Avà cresce a manzella impastanza un pocu, aghjunghje u zuccaru à questu, marrone, canna è cunglite assai.

Scopre uni pochi capi di massa e tagliate in rectanguli o quadri di u tagliu desideratu. Per una parte, avemu l'impiegamentu è di plegà u pruduttu à mezu, facenu un patru triangulu o rettangulari. Sì i voce sò chjaduti, chì hè più piacevule per sparghjere sottu à l'elefante e quattru scuru finu à u cima è di stallà i lati.

Ci ponu solu per marrone i prudutti in un furnace cale à 215 gradi for quince minuti è aspittà d'avè a piacè di enfurecerà è pudete divertevi u gustu maravigliu di pasta di manzella.

Pani zitu in u fornu in un levitu di pasticceria - ricetta cù nucelli, u melone è a cannella

Ingredients:

Preparazione

D'apples and puff pastry, pudete fà micca solu cunfisori. Dopu avè un pocu imaginazione è passene un pocu di più tempu, a cumminazzioni di sti cumpunenti ponu esse diventata in una stonda postu originale è diliziosa chì eclissi l'altru diliziu è diventà unu di i vostri marcati. Hè abbastanza à tene manciari manciari cù cascarelli è meli, è aghjunghjini tutte e bellezza in un pasticceria in u fornu.

Per capiscinu a idea, avemu pulitu prima a prugna di u pumu, tene da a cima cum'è un tinte, è poi utilizate una cullette per lavà a basa di u manzane cù a castagna di a semente, affettendu una petite cantata di polpa.

Finemu cun un tipu di tazzi fugliale di manzili, chì sò l'asprioltu immedtamente da l'esternu è di l'internu cù u zuccadoru di limonu è u soffrenu nantu à a superficia entera. Questa impedisce u scuru di u fruttu è cusì cunserva l'apparizione espectacularità di i prudutti. Avà mòglie amanduli è nocere in u blender, aghjunghje u melone è a canna à pinu à a pasta di nettu, mischjianu a pasta pulpa chì avemu avemu pulito da a manzila è fate u mistu resultanti cù "cups" di u mazzu.

Fettuccine un pezzu è tagliatu in longhi longhi. Mazzole di pilu ricchi sò cupbi cù "stucchi", sbrizza cù u zuccheru (biancu o marrone) nantu à a cima, è impanzata cù strisci di pasta, chì stendu a so volta sottu a volta un pocu suluzione. Pulsà a pasta a pana da a manzana, perchè e furbuli sò stampati cù noi è aghju avè nantu à a pappuletta da una piccula foglia.

Avà appruvemu i pezzi in a prova cù i modelli reculse, avemu sprezzatu nantu à l'ovu è ponu per rinfurzà ghjunghje è di casque in un forru precuvenu per 200 minuti per vintu cinque minuti.