Macro - u mantenimentu è cura

Questu pesciu hè unu di l'abitudini cchiù famusi è cumuni d'aquariums. In apparizione hè assai brillanti è culurita. A culorazione di queste pesce dipende direttamente nantu à u regnu di temperatura: u più crescente l'acqua, u più culuritu di u pesciu.

U mantenimentu di macropodi in un aquarium: reguli è cunsiglii

Sta subespè ch'ella hè d'aghjustazione veloce è ùn ne ùn bisognu di e cundizioni di vita privata. Puderanu fà campà in un aquarium di circa 5 litri. U tema di a filtrazzioni è di a durezza in acqua ùn hè micca pertinente per a vita di macropore. A tampione ottima hè di 20-24 ° C. A rimbursà o cresce a temperatura di qualche pocu gradi ùn hà micca bisognu à questu spezie. Eppuru u pesciu macro ùn hè fastidiosu è ùn ne ùn bisognu di un cuntenutu speciale è cura supplementu, ci sò parechji reguli impurtanti per esse considerati. U primu puntu di ricurdà è chì avete bisognu à cambià 1/5 di l'acqua ogni simana; Aduprà terrenu scuru (pebbles); I pianti sò stati maiuri è fioriti. I Macropodi sò pisci attivi è ponu spende, per quandu l'aquarium deve esse chjusu cù una tapa.

Se ùn avete micca adirutu à sti normi simplici, ma basi, e macropodi puderanu sviluppà parechje malatie . Per capiscerà se u vostru pezzu hè malatu, hè abbastanza solu per osservà u so cumpurtamentu. I malati sò stati sbulicati, u stilu di i cambiamenti di nuvola, a cuda è a spina dorsali sò spessu compressi, u pezzu pò sputicheghja, sceglie nantu à a terra , cambiassi u culore, è perde l'appetite. Tuttu stu suggerisce chì u macropodi poni essa malati. I Macropodi sò una spezia attiva è predanti, affinchì a cumpatibilità di questa subespèita ùn hè micca pussibule cun tutti i spezii. I so "vicini" sò da esse attivu è simili in grandezza. Sti pò esse chjudi o grossi rapprisentanti di u genus "danio". Per fà crescenu i pezzi megliu da una piccula età.

Ricurdativi chì cun cura attente questu pesciu sarà piace assai.