Cumu libbirà di a me mamma?

L'attitudine à a so mamma hè un sughjornu di duluri per anecdotes, filmi è storii di i rouge di donna. Hè succorsu, finu è ancu questu chì prima di a mosca ùn hè micca offisa chì a donna righjunghja a rùbbrica di l'annunci "piglià un travagliu periculoso". Ma tuttu questu puderia, se micca esse evitata, almenu minimizza i cunsiquenzi di a cumunicazione mutivanti. In generale, leghjite è esse inspiratu da i nostri cunsiglii cumu per liberà di a vostra sogni. Fate cunsigliu!

1. Si ùn avete micca sempre una mamma materna formale, ma digià avete un "potenziale" presione per discutiri u vostru avvene cù i vostri fideli - facenu a maiurezza di a rilazione dopu à u matrimoniu, in i vostri è di i so funziunalità, è u rolu di "visitanti" in a vostra casa: quale i diritti, i putenzi è, più impurtanti, induva hè a linea. Dopu avè accunsentutu in antura, vi evitari e peni, scandali, lacrimi è pussibuli divorzii.

2. Quandu a quistione di cume u liberatu di l'annunzienu maternale ùn hè micca più ipoteticu, ma hè u so unicu un sonu in a realità, u vostru maritu duverà diventà l'aliatu principal. Se ùn avete micca u tempu, a so "mamma" li purtaranu à a so banda. Arrange una conversazione franca è dumandassi à risponde à certe questi:

Hè inùtule per dumandà à tutti queste dumanda si vi vanu cù a so mamma in a so casa. Capisci, una donna à ogni età mantene a femina, chì prutesta u so territoriu. Hè tuttu u dirittu di ùn mancà à a cucina, pulisce a so spaziu, studia è criticà u so cuntenutu, ùn devi micca solu cunsigli, ma l'istruzzioni è ancu ordine, è cusì cusì in stu spiritu ... Solu in u vostru territore hà u dirittu cù ella cummattimentu, solu induve hè un alloghju, è micca una criatura cumuna. Sottu culesteru dui donni ùn esistinu micca.