Monogamia

A forma di relazioni in u mondu mudernu ùn hè micca diffirenti da quellu chì era duie seculi. L'urdinata hè chì solu a civiltà umana anu acquistatu una forma d'expressione più fina, mentri una persona pò cun tranquillità, senza teme per a so vita, hè un aderente di amore o fideltà à a fossa.

Ogni populu di tempu immubritiu formanu a principale di e figlioli di u matrimoniu cunnisciuti:

Eccu, monogamia ùn hè nunda, ma monogamia, una forma di famiglia, una unione di unione. Questa rilazioni, in quale ùn ci hè un locu per u terzu. L'opira di questu termini hè a poligamia. In a maiò parte di l'animali - criaturi poligami.

Hè nutata chì a monogamia hà a so propria liggi. Allora u principiu di a monogamia hè chì hè legalmente impossìbbili à vende cun u matrimoniu finu à chì un di i partiti ùn hè in un matrimoniu registratu. Stu principiu hè cunclusu in tutte e règule chì riguardanu l'issueu di u matrimoniu in tutti i paesi di u punenti.

Chì significà a monogamia?

Sicondu a ricerca storica, a monogamia apparse dopu a poligamia. Hè struitu chì in i tempi antichi era cunzidiratu un fenomenu pocu normalu, quandu a sucità umana campava quandu a lege "Quandu vulete, quellu è piglià." Ma chistu nun hà cuntribuitu à a survivanza di a famiglia. Per quessa, dopu un certu periudu di u tempu, una forma di famiglia stòrica sviluppò cum'è monogamia.

Dopu à quessa, u numaru di cunflitti per una donna trà l'omi diminuite. À parte di u babbu, a cura hè stata fatta pè i discendenti.

Da u puntu di vista psicologicu, a monogamia in l'umani l'hà detta l'oppurtunità di manifestazione, inherente in questu, u desideriu di l'ordine. Assicurò a parsunalità di a stabilità in un mondu di incertezza.

Chì hè a monogamia in l'omi?

Parechji sò interessate in a dumanda, micca solu di ciò chì hè a monogamia maschili, ma ancu s'ellu ci hè allora. Sicondu statistichi statistichi trà i sessi più forti, u 45% di l'omi pòbbenu esse fideli à e so mòglie.

Ricertamenti, a società hà un mitu chì a monogamia trà l'omi hè un fenomenu da u regnu di a fantasia. Ma ci era. Dopu tuttu, quasi una parte di l'omi di u pianeta sò assai satisfactorii quandu amanu solu un solu.

Hè nutate chì i medichi mettevanu un genu in u sangue di qualchi omi. Ci hè stata capita chì ellu hà capaci di prugramà biologica di una persona per cumunicà micca solu cù una donna, anche anche a presenza di una sposa di u core. I medichi sò di l'opinione chì micca tutti l'omi sò capaci di esse monogamu. u corpu si usa a feromoni. In questu casu, u traduttu ùn pò micca risistiri, dì, da u corpu di a so patrona. Aos gradualmente, acostuma, è u sessu hè digià qualcosa cum'è un cóctelu energicu, da ellu un bonu solidu per a salute.

Da u puntu di vista di a fisiologia è a psiculugia, u tradimentu per l'omi hè utile. Perchè in questu tempu l'attività di core è u funziunamentu di u funziunamentu si migliore A monogamia umana hè una scelta cusì consciente. Pò esse basatu in i dui e convicenzi morali, è nantu à timore. Per esempiu, u scantu di ferite u vostru amatu o esse senza nunda in casu chì u sicretu si vede evidenti.

I Sexologi fici una storia annantu à questu mumentu è truvaru chì circa un 10% di l'omi ùn cambienu u so amatori per u listessu pienu, è u 35% restante - solu perchè in i so ghjovani anni, "hà travagliatu" assai. Hè l'ultima categuria chì ùn pò micca falà da a tentazione di donne sexu perchè in a so famosa anu trova tuttu ciò chì anu avutu circà à l'altre donne per tantu.

Per esse un monogama o un poligamenu ghjè per ognunu. Ma, prima di piglià e decisioni, avete bisognu di pett'à tutti i prosa è cunde.