Perchè ùn marite in sandali?

Finu à i nostri tempi, ghjunghje assai numeri di signalli, chì si sò in bocca antichi. Una lotta di supersticità hà da fà cù a casale, per esempiu, unu di elle spiega perchè ùn anu micca aduprassi cù e sandali. A strada, se assai signativi anu perdutu a so rilevanza, a matrimoniu hè sempri cumuni è assai picciotti cuntinuanu a seguità.

Pò esempiu maritari in sandali - un signu

A la celebrazione passava senza prublemi, è a vita cumuna era felice, e persone facia cura no solamente à a conduzione propria di u matrimoniu, ma ancu à l'attire di i novi omi. Frà a ghjente ùn hè una parolla chì a sposa ùn pò mancu passà sottu à a corona in sandali è solu i scarpi sò permessu di vèstinu.

Perchè ùn marite in sandali:

  1. Hè cresce chì i peri sò un postu vulnerevuli in u corpu umanu è s'ellu si sò ochji è visibili per tutti, u ghjovanu ghjente ùn puderebisce micca solu. Sì a sposa hè in sandali, i nemichi chì vulete desideranu i più chjucchi.
  2. Una altra interpretazione di u segnu chì hè impussibile di sposa in sandali hè chì quelli piani palesanu un disastru à u futuru di u paru. Da u ghjovanu passà a felicità, u soldi è l'amore, ma i prublemi saranu attraversati cum'è un magnet. Sì a bride usa sandali per u casanu, da quandu passassi u restu di a so vita camminarà senza ciccallu, perchè i pezzi in i scarpi "fuga" tutti i soldi.
  3. A maiò parte di sandali anu difenu e ponti diffirenti, usati cum'è decoru. Hè cresce chì quì à a fini pò purtà à i prublemi chì si sviluppanu durante u partitu. Perchè u zitellu per nigallu senza prublemi, a sposa devi esse in li scarpi.

Ogni omu hà u dirittu di decide per elli si vulete crede in a superstition o micca, ma ricurdate chì, se pensate à i prublemi, puderanu prestu o più tardu in a vita. L'omu stessu crea a so felicità è ùn importa micca u calchinu chì porta.