Cumu trattà una mamma fredda

Nisunu di noi hè immune da diverse ARI è ARI, cumpresu duranti l'amegà. Tutti ùn anu sapi quantu rapidu per guariscenze una famiglia fridda, perchè spessu a spiaghja ùn hè micca cumpatibili cù l'alimentazione di u zitellu è ponu pessigarè, ma aveva bisognu di tratta.

Cumu tratta un friddu cun rimedii folkiati di una mamma in infermiera?

A più inghjò, perchè hè pussibile di esserà trattatu durante l'allertanza sò i medie è i modi stampati da seculi. Sò assai efficausi, se cumencia à utilizà à u principiu di a malatia.

Curing a mamma fridda d'infermiera aiutà l'usu esternu è internu di i prudutti medicinali. Da a tezza, a garganta di sera è à riduce a temperatura, i tesi sò adattati:

Tutti issi bevi debbuli debbule, è per un uperazione megliu, pudete aghjunghje una melicita chì u so matri ùn avete micca allergià. Da u fretu, cullandi da una foglia di Kalanchoe o farfantarì aiutà. Tuttu ognunu sapi un ravane rossu cù u zùccheru o a melale hè bonu per tossu.

Pudete averà u to pede in acqua calda con mustarda, ma solu s'ellu ci hè nunda di temperatura. Hè bonu per fà un inhalazione di steam avec patate in uniforme è soda, è ancu in eucalyptus è chamomile. Rinsing the throat with sage broths, girà, solu Rotocan accelera a recuperazione senza danni à u corpu.

Drogini per u trattamentu fredu

Sò parechje droghe chì attenu locale sò permessi per esse adupratu da una mamma in infermiera. Quessi sò tutti tipi di tablette è panii per l'absorzione - Efizol, Lizobakt, Laripront, è ancu ghjente in u nasu, cum'è Pinosol Vibrocilum, Protargol. Hè pussibule di lavà i peccati nasali cù solu solu di salati cum AquaMaris. A so cuncintrazione in u sangue hè insignificante è ùn anu micca a ghjucà u zitellu solu s'ellu ùn esceva a dosa.

Da una tezza pudete bè un rachette di licorice è a coleta di porch d'arba, è a garganta anchese cù a suluzione di Furacilin, Miramistin o Chlorhexidine. Bonu aiuta à spulà Chlorophyllipt. Compressi per riunizzione Sebidin anche aiutu à a curruzzione.

Se a temperatura supira 38,5 ° C, ùn deve micca tollerà, ma piglià un fegrifuge in forma di Paracetamol, Panadol o Ibuprofen. Avà sapè per trattà una mamma d'invalidazione per un friddu. A cosa principal hè di principià i prughjetti à u tempu, da quessa a maladie andà ghjunghje ghjunghje à nove.