Ariana Grande esprimiu i so patevuli à tutti quelli chì soffrenu è morse durante u so cuncertu

A cantante di 23 anni, u cantante è u canzellu Ariana Grande hà ghjucatu in Gran Bretaña ayer à u stadiu "Manchester Arena". Dopu chì l'eventu era annantu, è l'audienza principiò à preparalli per a sera, una splutazione di sburdà splende. Sicondu a stampa, 22 spectulati mortu è almenu 59 fanu ferite. L'attributi attribuìanu l'incidentu à l'attaccu terrorista. Malgradu tutti l'orrusciu di ciò chì succede Ariana truvò a forza per turnà à i so fanni nantu à Internet.

Ariana Grande

Grande scrivìu un appellu à i vittimi

Aieri, cum'ellu era chjamatu, u cantante di 23 anni di u cantanti hà datu un concerti chì era parte di a tour europea. A l'ora di a fine di u show, è era circa 22:35 ora u tempu, una splusioni splende. In u panicu, l'udienza hà iniziatu à ghjàlliche è pruvate à abbandunà a istituzione à l'altra parte. Tuttu c'era scantatu chì ùn anu micca capì ciò chì succidia. A celebrity ùn avia micca sappigatu à l'ora di u terribbili splentu, ma duranti l'interrogatori da i guards l'ordine hà statu affissudu chì l'esprissioni hà spluratu da u lobby, perchè l'onda di scucchula si senti da quì. Dopu à a stella pope è l'especettori partenu di u Manchester Arena, u cantanti hà scrittu e seguenti parole in a so pagina di Twitter:

"Quandu sò scuncionu da ciò chì successe. Ùn puderà truvà e parolle per sustene tutti i chjudi chì anu sta spiaggia sta tragedia. Aghju offre i mi condolenu à tutti, chì venenu da u core. Sò sempre dispiaci chì sta splusioni hè stata annantu à u me discorsu. Ùn aghju micca avete parolle. Sò offisu accussì rotta ".
Manchester doppu l'attaccu terrorista
Spettori di u Grande Cunnessu dopu l'esplosione
Leghje ancu

Grande annuncia a so gira europea

Dopu à u tristi incidentatu chì succorsu d'aiutu à un grand concert, Ariana hà decisu di annunzà i so emanaldazioni, chì eranu planificati in Europa. U ghjornu doppu dumane ùn ci era un concerti in Belgio, è dopu avè in Allemagne, Suisse è Pulonia. Sicondu u serviziu di stampa di Grande, diventò chì i realizazione di u cantanti sarà postu, ma ùn hè micca cunnisciutu ancu quandu. Dopu questu, a stampa hè stata fatta da Scooter Brown, CEO di Ariana, dicendu:

"Ùn sapete micca cum'è un colpu hè. In a nostra vita, nunda cum'è questu era. Offre a mio pardunenza per u nomu di u cantante è di u gruppu tutale. Questa attuale cobardly and terrible hà pigliatu a vita di i zitelli innochiali è i nostri erate. Sughjemu tutti i sacrifici cun voi. In rispettu à i discorsi d'Ariana, necessariamente succederanu. Tutti i buttigliati acquistate per una vite europea sò stati validi. Speru assai sperienze chì l'azzioni chì avemu da esse attuali in quantu à i cuncerti anu da esse intelligente in i vostri cori. "
Polizia à u stadiu di Manchester