Amma Leonardo DiCaprio

Leonardo DiCaprio hè unu di i attori più famosu è di talentu di u nostru tempu. In a so filmografia, ci sò melodrammi, pelle seriu, i fantastichi films d'accussion, è seri. L'attore hè stata natu è risuscitatu in i Stati Uniti, ma ellu sottusate ripetuta chì era orguglioso di e so radichi russo.

Chì era u nome di l'avanna di Leonardo DiCaprio?

U sangue russu in Leonardo si metti nantu à a linea materna, à dì - da a me avanna. Lu nomu di l'Abunetta Leonardo DiCaprio hè Elena Stepanovna Smirnova. Hè sottu stu nomu chì era natu in Russia pre-rivoluzionaria è hà vinutu quì i primi anni di a so vita. Dopu manera, ùn hè cunnisciutu micca infurmazione precisa, induve hè a famiglia Smirnov. Ci hè una evidenza chì l'avutra russa di Leonardo DiCaprio hè da Perm. In altri fonti, a cità di Odessa o a regione di Kherson hè chjamata. Invece, Liu mai hà specificatu u locu esattamente di u so nàscita, u solitu simplicemente dice "da Russia". Ancu Odessa è Kherson issa appartene à l'Ucrania, a so avutra partissi da u paisanu ancu duranti a rivoluzione, quandu queste rigioni eranu parti di l'Imperiu Rusu.

Dopu a rivoluzione, i genitori di Elena imigraru à Allemagne, induve a zitella criscinu. Quì u so nome era remade in alimanu, è hà cuminciatu à chjamà Helen.

Quandu Helen hà criatu, ella hà spusatu u babbu Leonardo DiCaprio è hà pigliatu u nome di u maritu - Indenbirken. Una picciotta era natu in a so famiglia, chì era chjamatu Imerlin.

Tuttu a seconda guerre mundiale, aviani russi è u grandfather Leonardo DiCaprio spent in fascist Germany. Partenza da u paese, è ancu più cusì, l'emigrazione hè impussibile in quellu tempu. Hè stata in una di l'entrevista cun l'amica chì a so figliola Imerlin hè nata in u 1943 in un rifughju di bombarde durante un raid aereo. A famiglia ùn hè statu miraculamente sottumessu à a ripressione da l'amministrazione fascista, postu chì, avà chì l'avianu di Leonardo DiCaprio hà ancu avutu razzi russo. L'attore hà ripetitu dichjaratu cusì, dicendu chì ellu era "micca un quartufu, ma a mità russa".

Immigrazzioni à i Stati Uniti è e relazioni cù u so nét

Dopu à a guerra à l'iniziu di 50 anni, a famiglia si trasfirìu versu l'United States. Quì l'indenbirchis hà vivi in ​​a comunità trà l'altri immigrati omi. Sicondu parechji fonti in l'America, Elena Smirnova ùn hè più cun u so maritu, ma cù un novu amanti da l'Italia, ma sta informazione hè refutazione da una entrevista cù l'Helena stessu. Ella dici chì hà sticciata cù u so maritu, è in u 1985 decidini di vultà in Girmania.

In 1974 Helen Indenbirken nascìu un nettu, chì fù datu u nome di Leonardo. Avà hà pigliatu una parti activa in l'educazione di u zitellu è era vicinu à ellu. Leonardo DiCaprio sempre amichezza di a so mamma, è ancu chì u sangue di russu scorri in i so vini. In particulare è particularmente chì u so avianu era russu, questu quì ùn hè micca un russu, ma un mezu, è micca un quartu.

Doppu a so avutra, Leonardo DiCaprio hà dinò chì era u più forte è più internu solidu chì deve aspittà per a so vita. Ancu in tempi difficiuli, puderia guardà a so dignità è u core internu, i so prucessi ùn l'aniru micca.

Malgradu u fattu chì Elena abbanduneti a Russia da quandu era un zitellu, hà rivinutu a cunniscenza di a lingua russa. Leonardo DiCaprio hà scontru cù Vladimir Vladimirovich Putin in u 2010, durante u so viaghju à San Petesburgo. Dopu à a quistione di parlà u russu, Leo hà dichjaratu chì ùn hà micca, ma a so avana chjamà cù bonu cù u primu ministru.

Leghje ancu

Elena Stepnovna Smirnova, cunnisciuta ancu chì Helen Indenbirken, mortu in u 2008 à l'età di 93 anni. Però, a memoria di ella hè vivu. Di Leonardo DiCaprio in parechje intervisteghja hà dettu a cuntribuzione di l'avanna, chì hà fattu in furmà u carattere è l' educazione di u so nétone , è cusì cusì veritati è onesta hè questu persona, chì era una donna amante chì era.