Alec Baldwin cuntinuò una data cù a vedova di John F. Kennedy?

Quantu interessanti interessanti à leghje e famosi libri biogràfici! Da questi opri si pò truvà assai informazioni sensacionali. L'autru ghjornu era un monografu di Jim Hart, una figura publica è scrittore.

Da i memorii di Hart, chì hè stata acquisto cù assai famigliali di u mondu, hà avutu cunnisciutu di curiusione di a biografia di u tardu Jackie Kennedy-Onassis

Durante a presentazione di a so idea, u mo Hartu hà destinatu à sparta una storia curiosa di l'ex prima donna di i Stati Uniti.

Invita da una signora

Ci hè chì a principiu di l'annu 90 Jacqueline Kennedy-Onassis hà scontru cù un ghjovanu ma oghje assai Alec Baldwin. A so rendezvous si produciu nantu à l'iniziativa di Jackie stessu. I detti di a riunione ùn sò micca scunnisciuti, ma, sicondu u narratore, a donna sughjera abbastanza cun u tempu spentu nzemi, anchi l'impurtante età diffirenti cù u so cavaliere. À quellu tempu, era 61 anni, è Alecu - 33.

Era chistu:

"Jacqueline chjamava è mi dumandava di piglià a ssa reunione. A so dumanda hè simplicemente simile - per affirmà una reunione cù Alec annantu à u so anniversariu. A cumpagnia di l'attore era di scorta u so cumpagnu à u teatru. Di sicuru, ùn pudia refuse. Di manera similar, Alec Rariaciutu, accetta una invituzione da a prima prima dama di u paese.

A quellu tempu, a stella di "Sfondi Staggi" è "Amiricani" avà digià sappiutu cù u so cumpagnu Kim Basinger, ch'ellu ùn hà micca cunsideratu necessariu di parlà di a so data cù Jacqueline.

Leghje ancu

Sicondu Jim Hart, Jackie Kennedy hè simplicemente fascinatu da Baldwin.