1 settembre in 1 class

Allora stu momentu hè ghjuntu - u to figliolu hè "a prima volta in 1 class". Qualcuni di noi ùn ponu esse sturnate finu à chì succede, è qualchissia, per contru, hè surprised quandu u zitellu hà sappiutu cresce rapidamente. Ma in ogni casu, l'admission à a scola hè un passu impurtante in a vita di u zitellu, è noi, i genitori, sò obligati à fà tuttu per l'adattazione velocia di u nostru cumpagnu. Per fà quì, fighjulà chì u postu di u 1 ferraghju ghjunghjenu in i primi studienti.

Ruler

A parti cerimonale di u sittembre hè un "regnu" tradiziunale. Dite à u zitellu in anticipu ciò chì succede in questa ora. In regula, in a scola, i zitelli sò diventati in classe, è diventate à prossimu à u so maestru di vicinu, mentre chì i genitori seranu stand separati. Hè bellu si u so figliolu oghje digià è cunfide à u maestru, ma in ogni casu, pruvate micca per perdisce u figliolu da vista.

U primu campanile hè un momentu impurtanti è interessanti di a festa. Di solitu, l'aostu, durante a preparazione per u 1 di sittu, u maestru decide quale u zitellu participeranu in questu avvenimentu. Se u to figliolu hè stata a sorte chì sera chjudarà una campana à mani di un futuru graduatu, appoggiu incù u travagliu à a scola in a matina è dicenu chì avete da guardà da ellu.

Inoltre, sicondu a tradizzioni di l'istruzzioni, i studienti di u briganti ponu dà i rigali simbolichi di i zitelli (carteletichi, littri, etc.). I i zitelli furnenu u bouquetinni à u so primu maestru o maestru. Hè megliu cura di cumprà un bouquet in anticipu: ùn deve esse micca troppu pisanti, perchè u zitellu ùn hè micca stracatu à mantene in tutti u "regnu".

A fine di u partitu solenni, u dirittore generalmente feliciteghja u primu diploma è dà u dirittu di accede in u locu di a scola prima. I figlioli, guidati da u maestru, scugghistianu i passi di l'scola è andendu in a so classe, chì saranu a so siconda casa in tutta l'scola primaria.

A primu riunione di primi università

In classe, i zitelli sentenu sùbitu in altizza. Scupraranu l'annunziu introduttivu di u maestru in u so studii futuri, quantu chì hè a festa di l'1 di sittemmiru, etc. In certi alcunu à a prima reunione, a presenza di i genitori hè permessa, in altri - micca. Ma sè avete qualchissia parechje organizativu, pudete sempre vede è dumandate.

I zitelli cù i so parenti vanu casa, ma a festa ùn deve esse micca quì. Allora chì u zitellu hà bonu ricordi di questu ghjornu, pudete darà u vostru novu primu riggistru, rigalà à un zoologicu o à attrazioni. U zitellu deve esse capitu chì u 1 di sittemmiru in a 1ra classa hè u so vacanze, chì significa chì oghje hè statu un veru colpu. Tuttu chistu hè diretta per a furmazione di una attitudine pusitiva versu a scola è l'apprentissage

Prima lección in 1u grade

U ghjornu dopu dopu u sittembri 1, i classi regulare accumincianu. U so schedariu avè ancu esse cunnisciutu in anticipu. Avete digià avà compru tutti i fornimenti necessarii : un diary di scola, notebooks è discritti, pencils e penne. À a vigilia di u primu ghjornu in a scola, aiuta à u zitellu sceglie l' epoca di manera chì ellu sapi o quale è quale a circà.

I primi lezziò per i primi università sò generalmente di lettura, matemà è scrittura. In settembre, i zitelli anu 2-3 ligioni à ghjornu. Apprenu a leghje, scrivere è cuntene, state à u maestru, u travagliu culleghja, realizanu diversi travaglii. À a fine di u ghjornu di a scola, assicuratevi di dumandà à u zitellu cumu si passava u so ghjornu, ciò chì hà ampara, chì diffirenzii ci era. Ddu tali cunversioni sò diventate un usu: vi aiutavamu à truvà una lingua cumuni cù u zitellu è à tempu per evità di prublemi prublemi cù studii.