Perchè di lavà l'u fornu di vechja fat burnt?

Tutti quelli chì anu assai è spessu cocchi cu l'u fornu sapi quantu hè di lavà fora da u fatto fatale. Dunque, per i such fannijieti di i pani culevule patevulati, a quistione hè moltu relevante, da quale significa chì hè megliu per lavà l'internu di u fornu à u so statu originale. In principiu, ùn ci hè nunda cumplicatu se un di i mezi riferiti o di metudi da esse utilizatu.

E megliu per lavà u fornu?

Cusì, a più simplice è assicuraghja senza a so opira, chì di pulizziari l'u fornu di l'antica fatta brumosa - utilizate modu speciale di a produzzione industriale, chì in una larga varietà hè rapprisentata in i dipartimenti specializzati per a vendita di chimichi di ughjetti. Hè abbastanza per studià currettamente a struzzione, chì i fabrighji cumplementa i so mezi, rispettanu à tutte e riconfiare spicciati, è seranu assicurati un ultimu risultatu. Ma tali strumenti ponnu garantà l'effettu di a limpieza solu se a contaminazione hè minima è micca obsolescente. Inoltre, l'usu di tali sustanzi poni esse abbandunatu di quelli chì anu intoleranzu ( allergii ) di qualsiasi cumpunenti chì compone a so cumpusizioni. Naturmente, si staveghjate a questione, chì deve esse fattu in a situazione currente, perchè lavare l'u fornu di l'antru grassu brusgiatu? In quessi casi, i rimedii fugliali pruvistati in tempi seranu usati. Per a so preparazione, l'ingredienti simplici sò usati, chì sò sempre truvati in ogni casa.

Quantu hè rapidu è faciule questu lavu l'u fornu?

Accuminciamu cun un modu effittivu è piacevule - purificazione di u fornu cun un limonu. I taglioli di limonu sò disposti nantu à una pappagallo di bagnace è spedinu cù l'acqua. U panitu hè colpi in u fornu, u calenziale hè attivatu finu à u 150 ° à u 200 °, è a cumpunimentu d'acqua-limone hè struite durante 30-40 minuti. (guardate, pò esse necessariu aghjunghje l'acqua). Pirmettisce à u fornitu fresche è senza apertura di a porta, è di asciugà cun un pappu nimi o una sponza di lavamenu in modu regolari. Cù cuddinu assai forte, unipochi pezzi di detergente pò aghjunghje à a panza cun limonu. Dopu un tali prucessu, u fornu ùn hà micca solu di brillo cù purità casi originali, ma anch'elli cumpiendu ancu un aranciu frescu frescu di freschezza cítrica. U limone pò esse riittatu bè cù l'acidu citrico .

Ùn simu pocu effittiva, ma, sfortunatamente, micca cusì bellu, u modu di purificazione di u fornu cù l'ammonia, u listinu spiciale chì hè cunnisciutu da parechje. In un furna cale (circa 70 °), un cuntenutu cù a suluzione amoniaica (ammonia) hè colata nantu à a retaglia, è una vacanza cù l'acqua furiosa hè colatta sottu à a retaglia. U fornu hè struitu chjusu è parte da 6-8 ore (in notte). Allora u fornu hè ventilatu è sbulicate. Per sguassà u spiciale displegenu di l'ammonia, pudete puru fracete un pienu cuntaculu di l'acqua per 20-30 minuti, in quale aghjunghje diverse pillettes di carbone. Dopu a prucedura, u furmellu hè permessu di fresche.

L'altru viaghju à rinsignà è di facilità di eliminà grassu grassa hè di utilizà di soda di cocciuta (alcuni mene-amanti di u casanu rimpientanu a pezza di furmagliu per a pasta). I posti arrugati sò sbuchjati cù soda è cù l'aiutu di un atomizador-moisturize finu à a furmazione di gruel. Questu substitutu semi-liquidu cuntribuisci à u fattu chì u grassu hè recullatu in lumps è poi poi faciule solu cun un pappagallou umita. Inoltre, hè pussibile di lavà l'arghjintini offizie cù un poviru mustarda chì si mischieranu cù l'acqua à una consistenza di corpulentre crema agria è dopu l'applicà i pollutanti à i siti chì sò stati manteni da 30 minuti. Eliminate u poghju cumu cù a terra dritta (grease) cun un prugettu wet.