Cumu purtatu un palla di bufone cù un mantellu?

U bufali sò unu di i più tradiziunali, ma ancu amatu è pertinenti. U so propiu hè statu longu micca cunghjiglutu cù criteri murali è etichi o puramente funziunale, hè più un accentu luminosu, capaci di enfasi di l'individualità è a femminilezza di a so mistressa. Una zitella in un capo è un pappagallou cumpatittu cun pruduttivu è gustu è sempre stà belli stilati è memorabili.

Ma in modu chì una cumminazione cum'è armoniosa è aghjunghje charm, unu deve esse adirutu à un paru di regule simuli per combina un pappu d'un mantellu:

  1. A moda muderna accogera a mistura di textures di tessili. Per quessa, pudete assicurà salvà una sita, chintz, chiffon shawl sottu un capeddu di caccia o lana fina. E vice versa - ciàvite sciitie scazzate si trovani bè cù tragami.
  2. A bufali scelta deve esse in armunia cù u mantellu è u schema di culori. Se u cuddelu hè solidu - pudete aduprà a cumunità classicu di culori cun uccidintali: rossa cun u nivellu negru, grisu cù blu o sfumaturi di scala lilac-viole. Se l'pezzu hè impannatu cù una stampata luminosa, u culore di basa di a vostra mantega mustu è prisenti in u so culore.

U modi di purtarli scarpi

  1. U più cumuni - per fate nantu à e spalle è tie, o pin up cun un broche. Fans di stilettini militari pò skip-ends d'un pannu sottu "spine".
  2. Scarf scarf - adattatu à purtarli cù un mantellu. Ciappellate in una tira è aghjunghje un figliu nantu à u mantellu sottu à u collu.
  3. Pruggiu. Sottu à u pilu classicu chjave cù un filu à u spinu di u collu, allughjendu u largu di u drapery bè in u so pettu.
  4. T'hà attaccatu un pompini. Un caprettu cù un mantellu pò esse ligatu cù un suluzione sottu u capeddu o un tipu bandana, o coperà tutte i capelli, finisci cù un arcu luxu in l'area di u tempiu o esse cù findi longhi longhi.