Pus in a gola

L'esposizione à l'angini freti è i prucessi inflamatorii crònii nantu à a superficia di l'amichi hè in a furmazione di u pus in a gola (plugs). A maiò spessu, a so apparizione hè aggunata da a multiplicazione di stafilogichi è bactrizii streptococcal, chì eventualmenti penetrà in l'esòfuru, l'organi di u sistema gastrointestinali è respiratoriu.

Causes di pus in a gola

L'isolamentu di l'exudate hè una reazione nurmale di u corpu à a penetrazione di i microbicchi patogeni, una tipu di meccanisimu protettive. Dunque, i ragiuni per quessa pus in a garganta sò sempri assuciati cù infizzioni bactriali. U più cumuni trà elli:

In i malatii di l'attitudi respiratorii supraniati cù prucessi infjammatorii in i sinus paranasali, u pus è dipositu nantu à u paratu vicinu di a gola. Questa localisation hè spiegata da u fattu chì l'esudutae flussu da l'internu internu di u nasu à a farinzia per ellu stessu, o u pazientu elabura. Bacteriali, anu sulicatu di a mucosa, formanu rapidamente colonie è attivamente multiplica, cum'è chì u sistema immune ùn hè micca capaci di sustene u so attaccu.

In altri casu, l'infezioni da i fogli in l'aerò di u casu, o una regurgenza di farinitis crunali, amichi di tonsillitis è laringitis si trova.

Pus in a gola senza februvi

Stu sintimu in una sola situazione ùn hè micca una conseqüència d'una infezzjoni bacturiana, è, per consensu, ùn hè micca accumpagnata di cundizioni febrile, hè una reazzione allergique. Quandu a cuncertazione di irritanti nantu à a mucosa hè a righjunghjendu i valuri massimi permissibili, u sistema protettivu di u corpu accumenza à travaglià, destinatu à a rimborsu immediata di l'histamini. Per questu scopu, i scultitteursi scorrimenti intensificà, u cuntenutu di leucociti s'incentiva, chì pruvucà a furmazione di purulent exudate.

Cumu trattà pusu in a gola?

L'urganismu terapeuticu mudernu sò un settore di misure dirigit contra a ripruppalità di i microorganismi patogeni, chì limpieghja i superfluite mucosa di a farinella, rinfurzà u sistema immune.

In u trattamentu di pus in a gola, i seguenti praticali sò usati:

Hè cun tonsiglii impastu fermamente, un prucessu fiatu è fattu - lavà a lacunae. Hè permette à rindisce e rindisce a moquette mucosa da a pezza, sguassate l'exudate è a disunificà a farinella temporaneamente.

Cumu sguassà pus di a gula per sempre?

In casi raru (persistente relapses of tonsillitis, inflammation crònica severa) è cun ineffettività di i tecnichi conservatorii, a tonsilectomija si esistia - una operazione per sguassà tuscilli.

U benefiziu di l'intervenzione cirurgia hè a dispusizione completa di i plugins purulent, l'eliminazione di colonie di i microbicchi patogeni. Ma hè ancu una disassotazione - l'amichi hè di l'organi chì impediscenu i microorganismi patogeni, chì ùn li micca permettenu di penetraru prufonda in i vectuli. Doppu amminiculazione, ci hè un riscu altru di sviluppà farinitis crunale, riducendu l'immunità.