Urinazione freti in i zitelli

L'urinazione più frequenti in i zitelli ùn hè micca una maladie, è in certi casi pò esse u risultatu d'una copiosa edita di u zitellu durante u ghjornu. Tuttavia, ùn si pò micca esse stu momentu senza attenzione, postu chì questu pò esse unu di i sintomi di una malatia seria, assuciata, per esempiu, cù a patologia di rinite, u sistema urinariu è a fallimentu hormone.

L'annullamentu freti in i zitelli avissiru avertì i so genitori, se ùn hè assuciatu cù u cunsumu di quantità di quantità di liquidu cù l'alimentari è e bevande, è hè accumpagnatu da una deteriorazione in a salute generale di u zitellu.

A norma di urinazione in i zitelli

A frequenza di u micinamentu in i zitelli varieghja in ogni epica specificata. Questu hè duvuta à u sviluppu di u sistema genitourinariu, un incrementu in a vuccata è cambiamenti in a dieta. Per esempiu, i zitelli di u primu mese di a vita pò orene à 25 volte di ghjornu. L'urinazione frequenta in i culminati hè assuciata da a caccia è cù i biminini vechja, chì hè significativamente aumentata da l'annu. U zitellu à l'età di 1 annu urinate à 10 volte di ghjornu, da l'età di 3 u ritmu d'urinazione hè 6-8 volte di ghjornu, è da 6-7 anni hè perdu à 5-6.

Causes di frequenza in i zitelli

I fatturi chì seguenu influenzallu u cresce di a freccia di urinazione:

Sintomi disturbanti

Qualchese infestazione di u sistema genitourinariu in una quantità di casi pruvucani l'apparizione di sensibuli di disaggi è penurtanti da l'urina, chì ghjè u mutivu principalu perchè u babbu chianci in bocca d'urinate. Sintomi disturbi chì ponu indicà una malatia seriu sò:

  1. A crescita di a temperatura. Stu sintimu pò indicà u sviluppu di u prucessu infjammatori.
  2. Dolore à u malamentu cù a frebba alta, probabbilmente, indica una malatia renale.
  3. Edema, sacchetti sottu l'ochji indicanu a diffikultà di sferimentu di fluidu da u corpu. Questu hè in a pioneonefritis.
  4. L'urina fuglianti o una misura di sangue da u tipu di paglia di carne si significheghja chì a filtrazzioni in i rizzi hè violata, chì spessu hè un signu di glomerulonefritis di sviluppa.
  5. Dolore e dolore à urinate. In questu casu, u zitellu oramai chianci prima e dopu l'urinazione. Stu sintimu si parla di u sviluppu di cistite. U sangu d'urine pudete indicà un cursu agutu di a malatia.
  6. Urinazione falsa in un zitellu. Comu regula, u zitellu vole chì vole à vultà à i vignaghjoli, ma in a realità sò solu qualchi paglia per sorte. In u 90% di i casi ci indetta a cistitis.
  7. U zitellu piacè di urinazione. Pò dassi ch'ellu hà una uretra infaamata, chì face a dispusizione di urina in difficultie uratorii. Questu hè questu in u lavuratu improprente di u zitellu, u incoronazione di iegge è l'ingress of feces in u mucoso di l'organi genitali.

U trattamentu di a micció frequente in i zitelli

I prublemi inflamatorii, chì sò assuciati cun urinazione frequente in i zitelli, puderanu esse di trattamentu ospitale, ma in certi casi, trattatu in modu di modu bè in modu efficace. Quandu l'infuzione bacturiana precisa trattamentu cù antibiotici. In u casu di a cistitis, hè ancu pussibule à dà u decocu u zitellu di l'arbe, cum'è u purtari, à parechje ore in una dosa acceptable. Cù inflamazioni di a uretra è urètteri, aiuta à calenderà l'abdomenu più minimu, è ancu cù bagnu culuali sileù cù l'additivi di brocca di camomile.

In u trattamentu di l'urinazione frequente in i zitelli, hè impurtante di abbandunà bè cù l'acqua normale, cranberry è cranberry mussel. U voluminu di u lìquidu deve esse circa 1,5-2 litri per ghjornu. Hè necessariu escludiri di l'alimenta di u zitellu salatu è l'alimentazioni picciotti, i prudutti affumicate è e spices.