Reese Witherspoon è Sheilin Woodley parravanu contru l'imbalancei in l'industria di a film

Avà, prubabilmente, in Hollywood, ci sò 2 temi più frequenti per a cunveglia, chì solu l'alcosu ùn esci micca - hè elettu electu u presidente Donald Trump è a discriminazione per u travagliu di a donna. Questu hè statu toccu da e famose attrici Reese Witherspoon è Sheilin Woodley, in un eventu fattu da ELLE.

Reese Witherspoon è Amanda Pete

Odiu è patriarchia in Hollywood ùn hè micca u locu

Un pezzu di personni famosi si sviluppati à l'anniversariu di a Cumpagnia di a Cumpagnia di Televisione di Televisione, ma a maiò parti di tutti i visitatori sò attruti di a serie di comedia "Big Little Lies". I rolli principali in questa film hè stata data à Nicole Kidman, Sheilin Woodley è Reese Witherspoon. È dopu chì a sessione di photo era finita, Reese hà decisu di sparte cù i ghjurnalisti cumu hà travagliatu in sta casta in solitaria. Hè ciò chì l'attrìglia hà dettu:

"Per mè, l'aligria grandi, per cooperà cun quali Kidman è Woodley. Mi piace u veru piacè. Avemu travagliatu travagliatu. Per mè, hè assai impurtante chì in u vostru tempu libbira, pudete semplice di rilassà di passà. In u squadra di l'omi ùn faci micca travagliatu. Mi hà sperienzatu questu 25 anni fa quandu vi sparava in u filmu "L'omu nantu à a Luna". Hè una sensibilita terribili chì vo site circundatu da ogni ghjornu omi. Certe volte solu di chjardu trà tirotei, è ùn hè micca triviale cun quellu. Ci sò l'idee propii di u restu. Questa situazione pò fraccionari qualcunu è per mè era assuciatu da u travagliu sfruttimu, perchè dopu à u sparaciu, sò stata sola, è l'omi si sò inturnuati in gruppi è diventonu.
Reese Witherspoon

Sheila hà decisu ancu di sustenirà u so cumpagnu in u filatu. Ella dissi accussì:

"Sugnu cuntentu ch'e aghju participatu in questa mostra. Tutti i ghjorni per mè era vacanze. Avemu avutu una relazione sorella. Tuttu u Hollywood avissimu stà pi pattu di tali armunia. A manera chì a paga di a donna hè pagata, è in veru l 'attitudini in cuncepimentu hè inacceptable. Credu chì in Hollywood ùn hè micca un locu d'odi, avidità è patriarchia! Sò contru tuttu ciò chì face una persona supiriore à l'altru.
Sheilin Woodley

Se parlemu di a vistita, l'actressi eranu charming. Reese hà pruvatu nantu à una cònica, una còtaiche, custituita da un vestitu blu scuru cun l'arme biancu. Sheilin posò nantu à a catifa russa in una blusa negra è u pantalone, è Nicole in un vestitutu midi-tulume nero è cù inseriti bianchi piccati nantu à i so spalle.

Nicole Kidman
Leghje ancu

"Big little lie" - una seria intrigante

19 di frivaru, a prima staggione di sta stampa sarà liberata, ma ora avemu sapemu di a trama. Allora, a serie prune u viscuvaru in a vita medita di e figlioli di i primi gradatori in a cità di Monterey. Anu vistu, criatu i zitelli, caminonu shopping è corse finu à questu scontru un misteriu di l'assassiniu. In più di Witherspoon, Woodley and Kidman, Zoey Kravitz, Laura Dern, Mandy Moore, Alexander Skarsgard, Adam Scott è parechje altre queste nantu à a pantalla.

Zoe Kravitz
Mandy Moore