Kim Kardashian pubbricau a prima foto di u so figliolu in libertà

Kim Kardashian è Kanye West sorprendenu assai, senza diventà u primu à vende i risultati di u so figliolu à e magazines di moda. A stella cita hà decisu d'accumparisce i so fannini di pacienti è anu publicatu una foto di quasi u trè mesi di figliolu in u so situ web.

Contrariu à a tradizione

Quandu Kim è Kanye fôru a so parenti per a seconda volta (un avvene cuntenutu successu u 5 di dicembre l'annu passatu), curavanu detto curazioni di i nei di i cammari. Parechji si eranu sicura chì a coppiu ùn vulia micca affissà a faccia di Sainte, sperendu à fà guadagnà parechje soldi. Doppu a cuntabbilità finanziaria di u rapero, questi sordi seranu assai cose. Tuttavia, a famosa famiglia ùn seguitanu a tradizione di u Hollywood è organizate una sessione di foto di baby per un gloss.

Leghje ancu

L'impulse di l'anima

Aieri nantu à u situ ufficiali di Kim hà messu una foto di un fogliu vistutu di un corpu biancu chì era dormitu. U ghjornu per a pubblicazione di a furtuna fù sceltu micca per azzione. A mamma sentimentale hà decisu di celebrà l'anniversariu di Robert Kardashian (u so babbu, mortu in u 2003). In i cumenti ch'eddu hà scrittu chì u so papiru voli veda i so nietti è cusì vogliu cumprà una foto di Seynt l'oghje.

I dimiglioli cuminciaru a maravigghiarisi quale era u zitellu. Trovu in u satu assai fatturii di Kim, è credi ancu chì ellu hà versatu u Nord.