Visiti di Riga in l 'invernu

A Riga di Lituania attrae più di più è più di l'invitati annu in l'inguernu, è vènenu quì per una bona ragioni! Quì vi pudete vedà a vista di l'antica Riga (a parti storica di a cità), è questu tempu hè l'ideale per shopping, perchè in l'invernu in Riga chì offre u grandi discounts. Scupremu di ciò chì facenu in Riga in u invernu, prima di vultà per andà per reste.

Invernale in Riga

U tempu in Riga hè assai più ligne in l'invernu ca in Russia. Questu hè dovutu a prussimità vicinu à u Balticu. A tempura media varieghja in -7- + 5 gradi Celsius, ma pò qualchì volta spessu cù sorghji di 30 gradi. Dopu à andà in Riga in u invernu? Spécialment interessante pò esse un passaghju per a cità vechja in l'inguernu. Antichi edificati, puliti è neve - hè solu una vista inesguale. Strade strade chì si trovani trà e casali, anu vistutu assai cose da parechji seculi. Sò cumprendi cumplimenti l'ambienti di Lettonia antica. Cusì, quale sò i più boni piazze per vede in Riga in u invernu?

Riga, vecchio, Città

A capitale di Lettonia Riga hè famosa per u so grande attrazioni, chì sensu meritunu d'attenzione. U più numeru di elli hè cuncentrazione in Riga Antica - a parti storica di sta maravigliosa cità. A maiò parte di i turisori principali di Riga hè statu locu ghjè quì, pocu di sughjetti ùn sanu senza visità sta parte di a cità. È ùn hè micca surprisante, postu chì questu locu hè unu di e pochi chì hè listatu in a lista di patrimoniu cultural UNESCO.

Per puderebbe cummincià cun l'Antica custa di a cità di visità a Cattedrale di Dôme. Impossibile, i primi pedichi di sta struttura stati posti in 1211. Stu locu havi una storia richia, era rimessu distruttu è ricustruita. Finu a ora, l'antica architittura di l'edifiziu hè statu cunservatu in parti, ma questu hè abbastanza per dà un pocu d'ora per inspeccionà stu locu. Inoltre, a Societa Filarmonica, u Museu di Navigazione è a Storia sò oghji ghjocati quì.

Assicuratevi di visità u casteddu di Riga, esse un clientu in questa cità. Sta struttura majestubile hè stata fatta in u 1333, da quellu tempu questu casteddu era rimessu distruttu tutte e ricustruita. In questu locu pudete vedere a torre, custruita in 1515. A unicity di sta torre ùn hè solu à a so età, ma ancu in u fattu chì hà survivutu (è hè un miraculu!) À i nostri ghjorni in forma senza cambiu. Interessi considerablementi hè ancu datu à trè musei situati in a custruzzione di u Castellu di Riga. Eccu visitate u museu storicu di Lettonia, visitate e più interessante galerie di u Museu di l'Arte Strangeru. Eccu l'opari di i maestri famosi di u livellu munnu, visitannu questu locu portanu assai piacè per sapienti l'arti altu. Per i fanni di a creatività J. Rainis hè una occasione di visità un museu dedicatu à u so arte.

Un altru interessu in l'invitati di a cità hè causata da visita a Torre Puleva. Nuddu sapi exactamente a data precisa da u principiu di a so custruzzione, apprarnendu appena cuminciò à u XV-XVI sèculu. A sta torre era ricustitatu ripetuta, in particulare, era stata sposta à l'ultimi mudili di l'architettura dopu a Prima Guerra Mondiale.

À a fine di u caminu, ci hè bisognu di visità a Porta Svedese. Questu postu cuntene un memo interessante - l'ultima di l'ottu righime di Riga chì si sò stati à l'entrata di a cità. Eranu custruiti in u 1698. Ci hè ancu parechji leghje assuciati cù stu locu, chì i residenti lucali seranu felici di dite voi quì.

Speremu chì da questu materiale pudete capisce ciò chì vede è fà, mentri ripone in l'inguernu in Riga, sempre truvate. U tempu passatu vera avà in notificà in i excursioni più interessanti à a cità fantastica.

Visita una cità maravigliosa pò esse, avè issuatu un passaportu è una visa à Lettonie .