Rezekne - attractions

A vista di a cità di Rezekne in Latvia abbia a storia di a cità, chì hà più di sette seculi. Questa hè a storia di a cunevistà di e persone di e diverse naziunità è e cunfezzione riunite in u "core di Latgale". Qualchi tempu di vita stu spaziu culturali è storicu chì interessate - in Rezekne hà qualcosa di vedà.

Architectural Monuments

  1. Le ruine di u castellu Rositen . Ntô 1285 l'Ordine Livonianu custruitu nantu à a muntagna à u fiumu induve i Latgaliani vivi, u Casteddu Rositen. Sutta u stessu nome, a cità era cunnisciuta finu à a fine di u XIX seculu. À u seculu XVII. u casteddu era distruttu, ùn la restaurò. Dopu quì, sò solu i so ruins, ancu in più di l'ultimu centu anni u territoriu chì hè stata annunziata: u parcu, custruì un teatru estivu, abra un restaurant. Castle Hill hè un locu riali cù una bella vista di a cità. Circundente, nantu à u territoriu di l'urganizazione Rezeknes udens, pudete troppu nantu à un oghjettu curioso - u mudellu di u castellu Rositen. Hè stata fatta in 2003 da un maestru di una scola secundaria artighjanali. U mudellu hè exhibitu da l'uttrovi à l'uttobre, in a staghjunazione fridda hè ricuperu da u clima.
  2. "Zeymuls" hè u centru di servizi creativi di Lettonia uccidentale. "Zeymuls" hè un lapis in lingua Latgaliana. Stu palcuscenicu cun una struttura straniera "rotta" aperta in u 2012 è hè u centru di creatività è educazione. Hè ancu u primu publicu di a Letonia cù un "culore verdu". Da e so turri a cità sana hè perfettamente vista.

Musei

  1. Latgale Cultural and Historical Museum . U museu si trova in u centru di a cità, à l'indirizzu Atbrivoshanas, 102. U bastimentu hè struitu in u 1861, primu hè stata un uttùvolu, da questu - una scola. In u 1938 un museu principià à travaglià quì. U museu prisenta più di 2000 opere di ceramica Latgaliana (questu hè a più grande collezione in Latvia) è una exposizione storica annantu à a cità.
  2. Casa di l'Arti . U storicu bastimentu, custruitu in a fini di u XIX seculu, ghjuridine appartinente à i voddini Vorobiev. Allora surtia à a cità è hà cuminciatu à cambià a so fini constantemente: quì era l'scola, l'uspitalu, è a cumissarii militari. Da l'internu ùn ci hè nunda mancu, ma in mezu di l'anni 90. l'edificu hè acquistatu da u College of Art di Rezekne. Avà i locali sò restaurati, è i turisti ponu vede u decoru di a casa di u marcatu. Fora, u palazzu di lignu hè riccu ghjuncellu cù tinuti. Quì ci sò disposti pitturi di l'artisti Latgaliani da i fondi di u Latgale Cultural and Historical Museum.

Monumenti

  1. Latgalian Mara ("Unu per Latvia"). U monicu hè 11 m in u cori di a cità. Per Latgaliani, questa retacche di Rezekne hè particularmente impurtante. U monumentu marca l'unificazione di Latvia è Latgale è hè un simbulu di Rezekne. "Unificatu per a Lettonia" - u so nomu ufficiale ("Vienoti Latvijai" - hè scrittu nantu à u pedestal), ma in u pòpulu u munumentu hè più cunnisciutu per "Latgalian Mara". Hè stata fatta da u so famoso scultore Karlis Jansons nantu à u prughjettu di l'studiente di l'Academia di l'Arts Leon Tomashitsky. Mara hè una prima dea Letona di a Terra. "Land of Mary" - u nome di u prugettu. L'scultura dimostra una figura femina cù una croce in a so mani risanata. U munumentu hè stata inauguratu u 7 di settembre 1939. U so destinu destinatu da esse drammaticu. U primu tempu u munumentu fù scumpariu per ordine di l'autorità soviètica in u 1940. In u 1943, fù tornatu à u so postu. In u 1950, u munumentu fù scupartu da u pedestalu è rimpiazzatu da un monumentu à Lenin, chì stava quì finu à l'anni 90. 12 d'avè 1992 Latgalskaya Mara "hà tornatu". U munumentu fù restituutu da u figliolu di Karlis Jansons - Andrejs Jansons.
  2. Monumento a Anton Kukojus - poeta, scritturi, artista, attore, dirittore, public figure. Hè nantu à u Museu Culturale è Storicu.

I Chjese

  1. A Cattidrali di u Coriu di Ghjesù . Impressjonate torrone di a catedrali di a diocesi di Rezekne-Aglona sò visibles da ogni locu di a cità. A catedrale si trova nantu à l'antica strata Latgale. A ghjuvan Battista hè stata quì da u 1685, ma in u 1887 hè stata chjappata da u lampu, è a chjesa altru. Un annu dopu una chiesa di a chjesa hè stata fatta in u so locu. L'autore di u prugettu era l'architettu Riga Florian Vyganovsky. In u 1904 a cresia era cunsacrata in u nome di u Coru di Ghjesù. I tesori di a cattidrali sò uni vidiri macchiatu di culurite di i primi bisbiglii di Livonia, altari cù stizzi, stati di Ghjesù, a Virgine Maria è Santa Teresa.
  2. Rezekne, sinagoga verde . A sola sinagoga di legni in Latvia hà surviviu à a Siconda Guerra Munniali. Hè restituuttu in tutta solu perchè i tedeschi anu utilizatu l'edificu per i so propiu propiu. A sinagoga "verde" hè chjamata per via di i muri d'altri pinciutu verde. Hè struitu in u 1845. In u XIX seculu. I Ghjudei avianu un rolu impurtante in a vita di Rezekne: sò stati attaccati à a pruduzzioni industriali è u cummerciu, pussedenu a sfera di servizii. Sicondu u censimentu di u 1897, 59,68% di l'abitanti di Rezekne eranu i judei. A sinagoga si trova a chjina di i strade di Kraslavas è Izraelas, vicinu à a storia di Latgale. Avà in i so cameri restaurati ci sò esposizzjonijiet dedicati à a storia di a comunità israeliana Latgale è tradizzioni judae. Pudete visità a sinagoga u quattordei è i sàbbatu.
  3. Cattidrali Ortodosimu di a Natività di a Vergine . A catedrale cù ciumi in u celu hè in u centru centru di a cità, solu u parcissiru di Latgalian Mary. Hè stata custruita in a fine di u XIX seculu, quandu a cità di Rezekne era una parte di a pruvincia di Vitebsk. L'autori di u prugettu sò St Petersburg architects Visconti è Charlemagne-Bode. Nantu à a catedrale hè una capella.
  4. La Chiesa Evangélica Luterana di Santa Trinita . Per a prima volta una chjesa di lignu hè stata fatta in 1886. In u 1938 un novu munimentu di ladrunu rossu hè struitu in u so locu. In u 1949, u campanario di a chjesa era demolitu, è a chjera era stata chjesa. Finu à l'anni 90. Ci era un serviziu di cinema. Avà u campanile hè restituutu, è da vede a cità.
  5. Igreja Catòlica Romana di a Passioni di a nostra Signora . Un edificu lìvuru in u stilu di u novo romanticismu. A so custruzzione hè stata cuminciata in u 1936 è durò trè anni. A ghjesgia hà una scultura di a nostra Signora di Fàtima. U bastimentu hè stata construitu sicondu u prughjettu di l'architettu Pavlov, chì hà avutu ancu a Rezekne House of Culture. Hè situatu nant'à u carru Atbrivoshanas. A chiesa, a Chiesa di Santa Trinita è a Cattolica Ortodoxa formanu un tipu di "triangulu" in u centru di a cità.
  6. Chiesa di San Nicola . U bastimentu si trova in u sudu di a cità nantu à a strada. Sinitsyna. À a fine di u XIX seculu. Ci era un cimiteru anticu. In u cimiteru in u 1895 una casa di prichera hè stata custruita. In u campanile di torre, sò disposti trè campane in 1905. U più grande di elle hè a più grande campana in Latvia - una di a so lingua si pesa 200 kg. U campanaru hè aghjuntu à a chjesa in u 1906. In a comunità di i vie credevi hè un museu dedicatu à a vita di Latgalian Old Fiev.

Per infurmazioni nantu à e vistimenti di Rezekne , pudete sempre cuntattà u Centru d'Informazione Turistica, chì si trova in Zamkova Mountain (Krasta St., 31).