Cura di calzarii di coriu

Cumpete un novu paru di scarpi o stivali chì ti piace, raramente si assicurami immediatamente à i prudutti di i prudutti è speranza per passà cù tuttu ciò chì hè stata in casa. Sfortunatamente, i fondi per un tipu di pelle pò esse inutile per un altru. Cunsiderate e règiche fundamentale per a cura di i scarpi di lussu.

Cuverta per u calzarii di cocia di patate

Questi piani sò comprati ind'e occasione è purtate ogni ghjornu ùn hè micca cunsigliatu, sopratuttu à u clima dolore. Nantu à u tempu, a superficia di principiu di fade o cernice. Sì avete prifiritu questu furore di a pelle, tandu avete da cura cù cura.

  1. U cura di ghjente per i pezzi di lizziari di u pezzu includi pulitizzu di u polu è di terra cù una spontazza duci è ligeramente fussa. Pudete usà un tampuni maceratu in u latti.
  2. Per priservà u glossu, periscenteramente lubricate a superficia cù glicerina, petroljumu o oleur de ricca. Dopu d'appruvà l'minuti dopu à u 15, l'eccessu hè eliminatu è a superficia pulita cun un velu.
  3. Aduprate solu prudutti especialità di acqua. I cremas normali o gels no cuddanu. Ancu avete da esse rinunziatu di raspelli o spongi difficili.
  4. Riturnà l'antica brilla di i scarpi ani aiutu à a proteini, è allargate a vita di u latte pò esse.

Cuverta per i scarpi novi di coriu

Quandu avete acquistatu un paru di scarpi novi, impighisce immediatamente à u vinditori per offre à tuttu ciò chì vi toccanu. Pruvate micca di salvà soldi, perchè currettamente a vita di i scarpi. A regula più impurtante di cura per i scarpi di cuir de zitelli - prima di sorte nantu à a strada, hè necessariu di trattà a superficia cun un repellent acqua.

A volte una nova coppia prisenta sorghji disaggi. Sempre tenite calzini in casa diversi ghjorni di prima di esce. Pudete impedisce certi prublemi. Se u novu paru prende, pruvate di stretchjà i scarpi - lubricate a superficia interna cù sapunite, pudete rubà cun una candela o alcol.

Succede chì i scarpi novi pittannu di svantaghju. Eliminate stu prublema cù u talc: assai affundante nantu à a pelle da l'internu. Per eliminà è impediscenu un oliu displemente, fate a superficia cun una soluzione di 3% di acitu.

U più cumplicatu hè a cura di calzature suede. I pueti spurghi pò spuntate cù un gommaru. Una mansa grizzosa nantu à a costura aiuta à fretà u talcate: pour le à un locu contaminatu è l'abbandunò per un pochi uri. Suede pò esse schistatu solu in u tempu secondu. Sì vi sò esposti à e chjesa, pudete reanumiserà e so sapori cù una sclusiva di l'alcoolì. Dopu à quessa, i scarpi sò trattati cun suluzione di l'acitu è ​​un pocu sopra à u ferru.

Ccu cura di calzarii bianchi

Senza sempre sempre di i prudutti di a pelle, prima di sorte. Per i scarpi bianchi sò esse una spugna, crema, brocca e terciopelo separati. Pruvate assucià una nova butaca per un novu paru per evitari traccia di scarpi scuru.

U cura di cura per i calzetti bianchi precisa l'uccupamentu di un shampoo speziale. U pruduttu hè moltu spuma, chì permetterà effetivà di terra da a superficia. À u listessu tempu, a pelle ùn sopra l'acqua e mantene u culore. Sempre aduprate solu un sbagliu raspberry. Cerchi rossi pò scratch u revestimentu è u polu è a terra seranu accumuli in scratch in u futuru.

Cuverta per u calzarii di u coiu

Tutte l'azzione pè a cura di i scarpi di coghju in l'invernu sò intrattenuti per a prutezzione di a superficia da l'acqua è di i cambiamenti di temperatura.

Cunsiderate un pocu sicreti chì vi aiuterà anu a relazione di u calzate d'inguernu per più di una stagione: