Cumu sguassà u ciavolu di i scarpi?

Parechji donne anu interessatu à a dumanda: "Cumu sguassà l'odore spiciale di i scarpi?". Ùn avete bisognu di pinsà chì i pesti maligni arricolusi sò solu un attribu masculu. Invece, ancu vice versa. Ùn in u sensu chì l'oliu di i scarpi di u mantellu è di i ghjuvuli di i donne hè più forte è più cumunu. È u fattu chì l'omi ùn spessu ùn si intaressi in l'eliminazione di l'oliu di sudore da i scarpi. Sò cunforati di tuttu.

I nostri, e donne, hè assai impurtante in ogni situazione per vede perfettu. È a più nica falla afecta l'autoestima. Cusì, prupone oghje per discussà diversità tecniche chì ponu scopre l'odori è i scarpi sfavore.

Cumu sguassà u ciavolu di i scarpi novi?

Un oliu eccellenti cumportanu micca solu i valdi, calzini ben vestuti. In u pruduttu, l'oliu di un particulare paru di scarpi sò difficiuli di distinguishà trà e restu. Comu regula, in una tenda cusì tutti ciarìanu una volta. È quandu vi vene casa ti sappiutu chì i vistiti novi cumprati sanu bè di ventilà. Se sempre sempre aiutatu. Operei diversi suluzzioni à u prublemu, è pudete sceglie i più persuniti per voi.

  1. Scrivite un pappu novu in un cuttinu di cuttuni dipped in perossu di l'idrogenu o in una solu suluzione di potassiu. Sì u primu tempu un aromu scandutu ùn si ne vanu, puderete ripetiri sta prucedura un pocu di volte, finu à chì u fughjitu sparisce completamente.
  2. Pudete ancu aduprà desodorizanti speciale per i scarpe (sò venduti in scarpiori). Prupite i pezzi cù perossu di l'idrogenu o manganese, è poi l'arrampià cù diodoro. Dà i scarpi una bona secca (hè megliu di lascià pè a notte).
  3. Puderete a farina ordinali o soda à i scarpi è l'abbandunò parechje persone. Dopu quessa, spicca a buona di i piu di u calcariu. In cunstante cù elli stanu averanu è u oliu displegatu.
  4. In ogni botazione, pudete mette à un disc di cuttuni, imbottita in l'acitu, è lasciate in i vostri pezzi per parechje uri. Puderete sguassate i discu è vienticà i scarpi.

Cumu sguassà u sputinu displeavatu da i vechji?

Per liberà di l'odore spiciale in i sapi in bocca hè assai più difficili chì in u novu. In i zitelli di l'omu, l'odore di suduri hè aghjuntu à l'olfattu di u materiale da quale hè fatta. A maiò spessu, questu succorsu cù un pezzu chjusu è unventilatu. Cusì, un oliu eccezziunale si trova in u calzarii è di demi-tempi, cum'è stivali, scarpi, scarpi, sapori. Fighjulà cumu pudete eliminà l'odore di quelli piani.

  1. Ogni vota appressu dopu à piglià i vostri scarpi in a sera, avete bisognu à siccà. Per fà questu, pudete cumprà un secador ultraviolet special for shoes. Hè capacitu ancu solu per fugliate l'asciucari rapidamente, ma ancu per tumbà formations fungiali in ellu, si sò quì.
  2. Se l'articule di scarpa permette, pò esse lavatu (per esempiu, sportivi o sneakers), o lavatu in acqua di savore (sculacciate, sandali). Dopu cusì lavatu cusì necessariu à secà i calzature.
  3. Hè pussibule chì un mudellu frequenti di cartavole vi aiutà à ridivà di l'odore sfavore. Inoltre, pruvate d'accattà e medichi naturali (capriche di capricci crescenu l'arricu), è ancu compre uni shoes made di materiali naturali, cumpresu un capu internu internu. I sintassi sò e soffrenu è cuntribuiscenu à l'aumentu di sudari.
  4. In più di ciò chì hà digià statu dettu, u fieru di l'sudatu da u calzate hè aiutatu ancu da i metudi cunservati in quantu à u novu calzature. Questu è frequentazione di l'aria, è asciuvò cù una suluzione di permanganate di potassiu o perossu di l'idrogenu, l'acitu è ​​i desodorante especial. L'ultimi, da a strada, ùn sò micca solu per i scarpi (per eliminà e cunsiquenzi), ma ancu per i pedi (per sguassà a causa di l'oliu displevanu).