Cumu sguassatu di l'aviszoni?

I Vicenzi sò parenti di vini, ma a so grandezza è assai più grande. Inoltre, a so muccuna hè ingughjosa è periculosa, postu chì u vintu di issi insetti pò esse una forte reabilitazione allergique. Perchè apicultori hè un di i principali inimitanti. Eghjianu l'abi, è pò ancu guidà à a morte di a famiglia di l'apicultura. Perchè, quand'elli anu appendicatu in a casa o à a dacha, hè necessariu d'amparà cumu per liberà l'aviszanti.

Cume vanu direttu?

A lotta contru l'inimitariu cumincià cù un studiu detallatu di questu. I Corsi, cum'è vesini , campanu in famìglie. Vulenu mette in piovuli di l'arbulu, in atticati, sottu cornices, nantu à e fasci, in particulari i so nidi pò esse trovati in a vicinanza immediata di u celu. I prutezziuni facenu boni per caccià insetti periculosi, ma a prussimità di u so nidu à a casa porta assai riscosu. L'alchimia periculosa pudete alcune 55 mm, è u pezzu di un insettu duverà 6,5 mm longu. Questu hè più ca sufficientu per fà un attaccu dulurusu. In questu casu, u hornet ùn hà esitatu à sting u zitellu. I so piccetti 10-12 pò diventà fatale ancu per un adultu. U venenu d'Hornet pò causà una retazione allergiunale più severa chì l'aspen, mentre chì cù ogni picculu fugliale l'allergiunamentu aumenta. U corpu umanu pò pruduce l'immunità à u vintu di issi insetti, ma hè impussibile di determinar se un allergiu avarà o averebbe nanzu di bocca, u risicu hè troppu grande per cumprà esse esperimenti.

Mètodi di cumbattà e venini

L'Insetti si metteranu vicinu à a casa di l'omu. E si u hornet si prisenta in a casa, luttà cun ella hè solu bisognu. Vale di ricurdà chì questu insecto hè un ingannu periculoso, hè necessariu di utilizà a prutezzione di i morsi, è per micca di scurdà di e pussibbili allergii. Se tutte e precautions sò presu, pudete utilizà i mètudi seguenti per cumbattà cratère :

  1. In a primavera, quandu sò solu e volte in volte di u femicili in un locu induv'ellu puderà organizà un niddu, puderà arregistrà l'embiu in u situ. I Caraccioli amu piace, dolce è bonu. Inoltre, l'insetti ùn dà micca rinfurzà a cerveza, ingiu o acqua cù u meli. L'arba hè spesu in una buttiglia cun u collu largu è pinnu nantu à a zona.
  2. Se pudete truvà un nidu di aviszze in casa, ci vole à fighjà. Per questu, hè utilizatu didudu di sulfuricu o di disulfuriu di carbone. Hè necessariu per cumprà u nidu in tuttu cun un chimicu, pudete aduprà un pezzu per quali pinnuluni vulati fora di u nidu per mandà u velu à l'internu di u nidu. Fate megliu in a sera, quandu tutti i bianchi sò passati a notte. Inoltre, in u scuru, ci hè menu probabilità chì si farani vulariari in seguita di l'abuser. In ogni casu, hè assai impurtante di observà e règule di a sicurità persunale è ùn esce per esse anu u nestu senza una prutezzione adegwata. Hè necessariu di coperà tutte e grieta è grieta in a superficia induve hè chjaru u nidu, perchè più insetti ùn si mette in u locu anticu.
  3. Per destroziari l'avis, pudete aduprà velenu. Per fà questu, in una bugia vacca in un tastu puscia una carne piccata o un pezzu di carne. Prima, ùn avete bisognu di aghjunghje u velu, hè megliu esse 3-4 ghjorni finu à chì parechji aviszze accumincianu a voce à questu alimentatore. Allora andavanu à aghjunghje velenu à u trattatu, in solitu verdi parigini o arsenic sodium in una dosa di 1 gramma per kilogrammi di carne. Questi poisons sò periculosi, anu devenu esse trattatu cun curazione extrema. Pudete stabilisce l'ischetta solu per chì l'altri animali ùn ponu micca altru. Dopu à a prucedura, a salsa di u bugnu è a pienza si sò lavati bè in acqua calda cù detergenti.

Spessu in i paisaghji campagnoli ùn hè micca manera di prestu l'assistenza medica rapidamente, custerna in u paese sò speciali periculosi. Ùn bisognu di mette cun vii di dannu, un pocu sforzu, è l'avanguitu vi abbandunà a vostra casa.