Cume a lavuratu fur artificiale?

Oghji pudete truvà più di più cù prudutti artifice inveci di naturali. Questu hè cumprinneru, perchè fur furia hè più prezzu è di pesu, hè più faciule. Per fà cose un capelli di pelle, per esempiu, ùn avete micca bisognu di sacrificà l'animali. A tecnulugia muderna permette di creà fur, in apparizione assai simili à naturali.

Tutti amu capisci chì qualsiasi pruduttu gradualmenti esse bruttu quandu si gasta. Hè megliu di dà à i purificatori. Invece, stu serviziu hè bastatu caru, è se vulete salvà, aghju pruvatu à sapè se esse possibbi à borrar fur artificiale è cumu per fà.

Cumu lavà a furna da a chjave?

Pràticamenti in ogni pruduttu di fur, ci devi esse una etichetta cù i cundizzioni di u lavuratu di stu pruduttu indicatu nantu à questu. Ci hè cose chì ùn pò micca lavatu. In particulare: cuncetti di prudutti cun una pezza artighjanali larga: quandu si lavuleva, chjappà è ùn deve micca vera estetica. In ogni casu, a maiò spessu pruduzzioni di pezze artifice à a pezzu artighjanali pò lavà in acqua fresca, micca sopra à + 40 ° C. Lavore vole à fà manualmente o in una macchina in un modulu sensu è cù detergenti privati. Ùn impaste è secredu un pruduttu in u carru.

Sè decide di lavà a chaise d'artifice à l'articulu, invece di bisognu di u lavu di limpezza in a suluzione di lavurazione è cura cù cura cù u pruduttu in a direzzione di a sesta. Dopu à questu, hè bisognu di lavagna a cosa bè cù l'acqua calda. Scumpressate e cose da fur faux hè interdetta. Avete bisognu di prestu l'acqua, preferibile cù una spugna di terri. Assicurate a chaise à a temperatura di l'ambienti, perchè u colpu. Nun mai secchi pezzi artifice in batti o altri stufa. Dopu l'assecannu finali di u pelle, pò esse cugliu cù prestidigenu per fà u splendore è u voluminu.

Fur nantu à a cappucciu, com'è regula, fermu struta per u pruduttu, cusì avete bisognu per esercerà a casaca sana. Se vulete purificà solu u pelle, pudete ne puru purificà cù una scuma da una solu suluzione di lavà in pate. Dopu avè umidificatu di u tampon in una solu suluzione, fate scaccià l'animali impurtati. Dopu quì, sguassate i residue di scuma cun una sponża freti. Assicù le chjama in u listessu modu chì dopu avè lavatu.