Hè pussibule di battise un zitellu senza godparents?

U zitellu hà annunziatu un mesi è i genitori inizenu à pensà à avè cundùcelu in u senu di a chjesa - per esse battezi. Questu pò esse fatta literalmente da u nàscita, ma a maiò parte di spessu si sò battezi , da parte da u trentè ghjornu dopu à u nascita di u zitellu.

Qualessu esse diventatu u padparone di u zitellu?

U futuru paradisu hè stata cunfidendu a grandi missione d'avè u zitellu sottu u patronatariu di Diu, è per quessa, i candidati per elliori i genitori devenu esse veri fidi.

Oghji missa accuminzavanu a assistiri i servizii church. Hè solu in rialità in sta vita mundiale chì tutta sta fede ostentativa di Diu diventa in un locu.

Hè per quessa parechje papi è mariani, senza vede micca i candidati digna, vulete sapè s'ellu hè bisognu à battizà un zitellu senza godparents, per ùn piglià alcuna "per una tick".

A risposta à sta quistione pò esse dati solu da i servitori di a chjesa, ma hè assai simplice - siddu duvicate si hè pussibule un battizà un zitellu senza a prisenza di i padrasti, scrivite tutte di dubbuli, perchè a chjesa permette. Hè cresce chì hè megliu per u zitellu ùn avè micca avutu tuturi spirituali in quantu à avè qualchì qualchissia ùn sia in u so rolu.

I paisani moderni ùn anu intruduttu in u sacramentu di u battèsimu è crede chì i missi averebanu esse amichi o parienti vicinu per pudè darà u criaturu per u Natale è anniversariu. Ma chì per veramente averete bisognu di una padrina, pocu pirsuni pensanu.

Un zitellu nun mutivatu ùn pò mancu avè u tempu in u Regnu di Diu, ma dopu à u prucessu di u battèsimu, diventa un di quelli chì pò cunfessà, riceve cumunione è rializar tutti i riti di a chiesa per a salvezza di l'anima.

I godparenti actanu cum'è maestri è tuturi, questi sò i pirsuni chì, davanti à u Signore, s'ingaghja à piglià a cura di u sviluppu moralu è spirituali di u so pupu. Perchè i ghjovani è i carusi hè assai mpurtanti un padrunfu di u stessu sexu cun ellu.

A quistione hè esse da battizà un zitellu senza un padrino o una mamma hè analogous à se esse possibili à fà per fà senza sti pirsuni, se ùn si trovanu adattati. Sì, pò esse fattu, ma dinò a so rispunsabilità tutta a cunnessione di u zitellu cù Diu si trova annantu à i spalle di i genitori, chì infundiscenu u cuncettu di a fede da i figghi di u zitellu.

Si a mamma è u papu ùn sò micca troppu religiosi è ùn pensate micca chì u zitellu averete bisognu, ùn ci hè bisognu à tuttu di u battèsimu in a chjesa. Un tali zitellu, quandu crede, determinarà a so modu di vita è pudete decide si deve esse battezi in a fidelità cristiana o seguitu un atheist.