I battizii di u zitellu sò i regule

U baptismu hè un momentu momentu in a vita di ogni figliolu quandu accende à u so anghjulu di guardianu è entra à u senu di a chjesa. Patri genitali pensanu chì da quì à u zitellu sera salvatu di e tentazione mundiale è di u male, è sempre u puderà truvà cunsulazione è a prutezzione in a fede. Ma u bacinu di u zitellu hà u so regule propriu, chì devenu esse osservatu per rimpruverà u ritu.

Chì avete bisognu di sapè per preparalli pè u battèsimu?

Tradizionalmente, u zitellu hè battizatu 40 ghjorni dopu à u cunsigliu, ma se l'accogliu hè natu nascitutu o prematuru, per quessa, hè una certa amenazione à a so vita, è u pattu di u battèsimu hè permessu. Dopu tuttu, dopu à u rituali di u zitellu, sicondu l'insignamentu di a chjesa, detta l'ombreùra ghjustu pare u angelo guardià, chì u prutegevi di e malatiene spirituali è fisicu in a so vita. Prima di entra à u tèmpiu per u battèsimu, i genitori ripiglià i seguenti:

  1. Sceglite u nome di l'iglesia. In u nostru tempu, ùn hè micca nicessariu se u zitellu hè chjamatu per i sureddi. Ma assai prefittàvanu di sceglie l'altru, micca mundanu, nome in cunfurmità cù i reguli è i costi di l'annunzii di u zitellu. Hà cresce prèmule chì questu puderà aiutà à prutezzione più affidate l'impastatu da a mala influenza in u so destinu da l'altri.
  2. Decidisce cù i godparenti. Sò devi esse u cridite è e persone chì visitanu a chjesa sempre, chì preveranu per u babbu, è u struitu in a fede. Prima di a ceremma, avissiru a cumunione è a cunfissioni. I godparenti anu da esse elettu da trà l'Ortodoxa è hà batteziatu. I règuli di a christening per una zitella dicenu chì hà bisognu à avè una madrina, è à u bacinu di un zitellu ùn pò fà senza un padrinu-omu. Ma a presenza di godparents di i dui sessi hè permessu. Categurìficamente ùn ponu esse micca, salvo à l'atheist, alcoolichi è addicti di droga, monumenti, persone chì guverna un modu di modu immoral, mentali malati, i genitori di sangue di u zitellu o à e persone casati. E scelta di una matrona pregnant hè ancu pruibita.
  3. Scegli u postu è u tempu di u battèsimu. Pudete battiser à un caprettu ogni ghjornu, ancu in un viaghju o una festa. Sicondu a tradizione folklaga, questu hè megliu fattu u sabatu.
  4. Pigliate l'accessori necessarii. Una regula impurtante di u zitellu di u zitellu hè chì u pagamentu di u ritu hè attribuitu à u padrunu. Pigliate ancu una croce, se u so figghiu hè u male. Una madamera piglia a croce. Pò esse solu oru è silver. Inoltre a padrina urdineghja u kryzhma - un vechju especial chì u zitellu hè imbrunatu durante u battèsimu, è un icona cun u nome di u santa - u patronu di u zitellu.

Chì elle cum'è u rituu di u battèsimu?

À u ghjornu previstu, i paisani avè da piglià u zitellu da a casa in avanzu è piglià à a chjesa, induve a so mamma è u babbu sò prontu. À u listessu tempu, dopu intrata à l'abbitanti di l'impiccatori, u padrunu è a mamma ùn devi esse micca. Di solitu parechji parienti è amici cari sò prisenti à u ritu. E donne avissiru vestuti apprupriamente: faldi longu, una chjucca chjucu, un pompino o mantellu nantu à a testa. U cumpurtamentu luminosu hè un impurtante. Omi anu ancu inoltriabbli per esse in u tèmpiu in shorts o T-shirts.

Ogni presentu devendenu cruci. Se qualchissia di e donne chì sò presente sò nantu à una basa mensuale, ùn ponu micca participà à a ceremonia. Dopu a chrismatimi, u sacrificiu t'hà un corpu di capelli di u capu di a persona hà bataiatata, chì hè a prumuzione di cunsecration à Diu. Poi piglia u fugliale cù un fugliale è ponu una catina cù una croce, dicendu: "Eccu a vostra croce, u mo figliolu (a mo figliola), a purtalla". I paisimi ripetinu l'Amen per u cleric.

I règuli di u bacinu di u zitellu in u casu di u zitellu sò diffirennii solu in chì u zitellu hè purtatu in l'altare in cuntrastu cù e zitelli. Hè cresce ch'eddu pò esse un clergé potenziale. Duranti u rituali u zitellu detti a padrina in i so bracce, è a zitella - a padrina.